پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون فرماندار اردستان:

راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان امام خمینی تا میدان نماز برگزار می شود

اردستان- معاون فرماندار اردستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان امام خمینی تا میدان نماز اردستان با حضور دانش آموزان و اقشار مختلف مردمی، برگزار می شود.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از خبرنگار مهر، محمد تقی کیانی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی ۱۳ آبان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با توجه به سخنان و تصمیمات رئیس جمهور آمریکا هر چه باشکوه تر برگزار خواهد شد.

وی افزود: هر چند حضور دانش آموزان در راهپیمایی ملموس تر است اما حضور اقشار مختلف مردم موجب باشکوهتر شدن راهپیمایی خواهد شد.

معاون فرمانداری اردستان گفت: تصمیمات و برنامه ریزی دشمن در خصوص تحریم ها نمی تواند در هدف و تصمیمات ملت ما اثر گذار باشد.

وی همچنین اعلام کرد: راهپیمایی استکبار ستیزی در اردستان همزمان با سراسر کشور از میدان امام خمینی اردستان تا میدان نماز برگزار خواهد شد.

کیانی همچنین گفت: تمامی ارگان ها باید با همکاری یکدیگر روز استکبار ستیزی ملت ایران و انسجام ملی و وحدت را در راهپیمایی ۱۳ آبان به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: سخنان ابلهانه ترامپ نشان دهنده کینه توزی نسبت به ایران بوده و در تلاش است تا سد راه ارزش های اسلامی شود.

معاون فرمانداری اردستان تاکید کرد: ملت ما با اتحاد و انسجام بین نیروهای انقلاب و رهبری و همچنین وحدت کلمه این توطئه ها را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام / کد خبر31560

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار