صبح اردستان

راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان امام خمینی تا میدان نماز برگزار می شود

کدخبر: 31560
مهر ۲۴, ۱۳۹۷ در ساعت ۱۱:۰۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، به نقل از خبرنگار مهر، محمد تقی کیانی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی ۱۳ آبان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با توجه به سخنان و تصمیمات رئیس جمهور آمریکا هر چه باشکوه تر برگزار خواهد شد.

وی افزود: هر چند حضور دانش آموزان در راهپیمایی ملموس تر است اما حضور اقشار مختلف مردم موجب باشکوهتر شدن راهپیمایی خواهد شد.

معاون فرمانداری اردستان گفت: تصمیمات و برنامه ریزی دشمن در خصوص تحریم ها نمی تواند در هدف و تصمیمات ملت ما اثر گذار باشد.

وی همچنین اعلام کرد: راهپیمایی استکبار ستیزی در اردستان همزمان با سراسر کشور از میدان امام خمینی اردستان تا میدان نماز برگزار خواهد شد.

کیانی همچنین گفت: تمامی ارگان ها باید با همکاری یکدیگر روز استکبار ستیزی ملت ایران و انسجام ملی و وحدت را در راهپیمایی ۱۳ آبان به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: سخنان ابلهانه ترامپ نشان دهنده کینه توزی نسبت به ایران بوده و در تلاش است تا سد راه ارزش های اسلامی شود.

معاون فرمانداری اردستان تاکید کرد: ملت ما با اتحاد و انسجام بین نیروهای انقلاب و رهبری و همچنین وحدت کلمه این توطئه ها را خنثی خواهد کرد.