صبح اردستان

همایش «یاوران معروف» آذرماه در اردستان برگزار می شود

کدخبر: 31624
آبان ۲۹, ۱۳۹۷ در ساعت ۱۰:۲۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی اظهار داشت: اهمیت و نقش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش بسیار مهم و اثرگذار است.

وی افزود: ترویج معروف ها بهترین راه برای احیای ارزش های دینی و اسلامی در میان دانش آموزان است که به همین منظور شوراهای امربه معروف به استعداد هفت نفر در هر مدرسه تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: اولین گردهمایی اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مدارس شهرستان اردستان به تعداد ۲۵۰ نفر با عنوان یاوران معروف در تاریخ هشتم آذر ماه برگزار می شود.

شفیعی با بیان اینکه هر ساله برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی جشن تکلیف برگزار می شود، تصریح داشت: مراسم معنوی تربیتی جشن تکلیف ۱۹۵ دانش آموز دختر پایه سوم در اردستان به زودی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری همایش الفبای کنکور ویژه کنکوری های ۹۸ با حضور یکی از اساتید برتر برگزار می شود و در این زمینه آموزش هدایت تحصیلی ویژه اولیای پایه نهم نیز  در دستور کار قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان بیان داشت: این جلسات به منظور کمک و راهنمایی و ایجاد زمینه ای مناسب برای انتخاب بهترین رشته با توجه به شرایط هر دانش آموز انجام می شود.