صبح اردستان

۵۰۰میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی در اردستان گزارش شده است

کدخبر: 31881
بهمن ۱۴, ۱۳۹۷ در ساعت ۹:۲۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی با فعالیت و فداکاری توانسته اند ۴۰ سال امنیت  پایدار را به مردم غیور ایران هدیه کنند که این همه رشادت و فداکاری را پاس می داریم.

وی افزود: طبق تفاهم های صورت گرفته مقرر شده است تا کلانتری شهر زواره توسط نیروگاه سیکل ترکیبی زواره با اعلام مناقصه و توسط پیمانکاران بومی ساخته شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان اردستان گزارش شده است که از مردم می خواهیم در این زمینه هوشیار بوده و به هر پیامی اعتماد نکنند.

۸ باند سرقت در اردستان شناسایی و دستگیر شدند

سرهنگ هاشمی زاده افزود: هشت باند سرقت توسط عوامل انتظامی اردستان شناسایی و دستگیر شدند و با کمک ۲۷ دوربین مدار بسته ای که در منطقه برزاوند اردستان نصب شده بود نیز تعدادی سارق شناسایی شدند.

وی ابراز داشت: میزان تصادفات جرحی درون شهری اردستان ۲۲ درصد و برون شهری ۱۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته که در این زمینه تصادفات فوتی درون شهری ۵۰ درصد و برون شهری ۴۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در روستاهای اردستان با تخفیف ویژه ابراز داشت: در مدت کوتاهی ۲۶۲ مورد جلسه آموزشی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مساجد روستاهای اردستان و همچنین شهر برای عموم مردم برگزار کنیم.

کشف کالای قاچاق در اردستان ۵۰ درصد افزایش داشته است

سرهنگ هاشمی زاده گفت: شاهد افزایش۵۰ درصدی کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و رشد ۲۵۷ درصدی دستگیری قاچاقچیان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اردستان بوده ایم.

وی ه افزود: میزان کشف سرقت نسبت به سال قبل ۱۴ درصد و میزان دستگیری سارقان ۹۳ درصد افزایش داشته است،  همچنین کشفیات مواد مخدر ۳۹ درصد  و توقیف خودروی حمل مواد مخدر نیز ۲۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ابراز داشت: با ارائه راهکارهای مناسب دربحث تشویق مردمی و بازخورد خوب از ناجا شاهد افزایش یک هزار و ۵۰ درصدی رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی شهرستان بوده‌ایم و  در این زمینه مقام اول را در استان اصفهان داریم.