پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری اردستان:

استعدادهای بانوان در جامعه امروز مورد بی‌توجهی قرار گرفته است

مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری اردستان گفت: استعدادهای بانوان مورد بی‌توجهی قرار گرفته است ودولت‌های مختلف به برنامه‌های خود در ارتباط با زمینه سازی برای رشد بانوان عمل نکرده‌اند.

به گزارش صبح اردستان، زهرا احمدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اردستان اظهار داشت: دو روز از سال یعنی ولادت حضرت زهرا (س) و ولادت حضرت معصومه (س) نقطه عطفی در تقویم است که مسئولان به موفقیت‌های جامعه زنان می‌پردازند و زنان برتر در حوزه‌های مختلف مورد تشویق قرار داده شوند.

وی افزود: ۱۰۰ نفر از دختران موفق اردستانی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و اشتغال با کمک نهادهای استان شناسایی شدند که ۳۴ نفر از آنها که دارای مقام‌های استانی و کشوری هستند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری اردستان گفت: دولت‌های مختلف بر خلاف قول‌هایی که در زمان انتخابات داده اند به برنامه‌های اعلامی در ارتباط با زمینه سازی رشد بانوان در جامعه عمل نکردند.

احمدی با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم تمام موضوعات مبتلابه جامعه در ارتباط با زنان را در نظر بگیریم ودر راستای تأمین حقوق بانوان حرکت کنیم، ابراز داشت: بانوان در اردستان به مراتب موفق تر، پویا تر و با انگیزه تر از آقایان هستند و در حوزه‌های مختلف به ویژه در امور خیریه‌ها و مسائل فرهنگی و اجتماعی فعالیت چشمگیری دارند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن روز عفاف و حجاب، همایشی در این خصوص در اردستان برگزار می‌شود و زنان دستگاه‌های مختلف اردستان که دارای حجاب برتر هستند با همکاری ادارات این شهرستان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام / کد خبر31995

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار