صبح اردستان

طرح جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین شود

کدخبر: 32021
تیر ۲۴, ۱۳۹۸ در ساعت ۲:۲۱ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، فضل الله بصیرت، پیش از ظهر شنبه در جلسه نشاط اجتماعی اردستان اظهار داشت: یک جامعه شاد و امیدوار با خروجی و دستاوردهای خوب و ا انرژی شاخص‌هایی مانند رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی و در مجموع رضایت اجتماعی و با یک جامعه غمگین بسیار متفاوت است.

برنامه هدفمند مورد استقبال خانواده های اردستانی

وی تاکید کرد: در سنوات گذشته ثابت شده که برنامه هایی هدفمند و جامع خانوادگی مورد استقبال اردستانی ها قرار می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید نسبت به ارائه طرح جامعی برای بسط و گسترش روحیه نشاط، شادابی، امیدواری، اعتماد اجتماعی و تعمیق ارزش‌های دینی و هنجارهای اجتماعی اقدام شود.

وی ابراز داشت: مسئولان نیز می توانند در راستای تقویت شاخصهای موثر بر نشاط اجتماعی باتوجه کردن به موضوعاتی مانند افزایش اشتغال و کم کردن بیکاری، تقویت امنیت شغلی و برداشتن موانع ازدواج در این مسیرگام بردارند.

افزایش نشاط اجتماعی موجب تقویت اعتماد مردم به نظام می شود

بصیرت افزود: افزایش نشاط اجتماعی موجب سطح اعتماد مردم به کشور و نظام می شود تا در راستای اتحاد جامعه کارهای مثبتی انجام شود.

وی با ارائه پیشنهادی به آموزش و پرورش گفت: در راستای افزایش نشاط اجتماعی میان خانواده ها و دانش آموزان بهتر است در چند مدرسه که از امکانات خوبی برخوردارند در فصل های تابستان برنامه ریزی های هدفمند برای اوقات فراغت انجام شود.