جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان:

۱۴ طرح اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی در اردستان افتتاح شد

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح ۱۴ طرح اشتغال زایی و ۱۸ طرح مسکن برای مددجویان بهزیستی اردستان خبر داد.

به گزارش صبح اردستان، محمد سعید محمدی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حمایت خبرنگاران در استان اصفهان توانسته‌ایم دانش جامعه هدف خود را ارتقا دهیم تا از خدمات بهزیستی آگاهی پیدا کنند.

وی گفت: شفافیت سازی، توانمند سازی و ارتقا سلامت اجتماعی در بهزیستی مدنظر است تا نسبت به توانمند سازی یا خودکفایی افرادی که به هر دلیلی نیازمند حمایت‌های اجتماعی هستند، اقدام می‌شود.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: امروز در شهرستان اردستان ۱۴ طرح اشتغال‌زایی و ۱۸ طرح مسکن را افتتاح کردیم تا مددجویان ضمن برخورداری از شغل و مسکن بتوانند روی پای خود بایستند.

وی ابراز داشت: مجموعه بهزیستی موضوع اشتغال و خودکفایی را در دستور کار قرار داده است و با آموزش‌های لازم در این راه موفق شده‌ایم.

محمدی با بیان اینکه خدمات بهزیستی تمام حوزه‌ها را شامل می‌شود و در معاونت‌های بهزیستی کارهای مختلفی صورت گرفته است، افزود: بهزیستی با سه معاونت تخصصی توانبخشی، امور اجتماعی و پیشگیری توانسته نیازهای مددجویان را برطرف کند.

وی ضمن معرفی شعار امسال با عنوان ارتقای سلامت اجتماعی افزود: با برگزاری دوره‌های مختلف همچون کاهش طلاق، مهارت‌های زندگی خانواده و غیره در راستای ارتقای سلامت جامعه گام‌هایی برداشته‌ایم.

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به مددجویان اردستانی انجام شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان در ادامه جلسه اظهار داشت: طرح‌های اشتغالزایی در اردستان در قالب تسهیلات تبصره، ۱۶ به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

محمد علی مطلب زاده گفت: تسهیلاتی هم برای توسعه در سال ۹۷ در نظر گرفته شده بود که در این زمینه به ۱۲۲ نفر بیش از ۲۳ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات پرداختی برای حرفه‌هایی همچون نانوایی، تشک و لحاف دوزی، پارچه فروشی، جوشکاری و پرورش گل محمدی است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان گفت: در حوزه مسکن نیز برای خرید، وام‌های ۴۰ میلیون ریال پرداختی بلاعوض تعلق گرفته و وام‌هایی هم از ۶۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شده ضمن اینکه ۱۸ مسکن با مشارکت خیران ساخته شده است.

انتهای پیام / کد خبر32023

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار