صبح اردستان

بازرسی از ۱۰۱۳ واحد صنفی در اردستان/قیمت سیمان ثبات ندارد

کدخبر: 32032
تیر ۲۴, ۱۳۹۸ در ساعت ۲:۳۴ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، محمد رضا باقری عصر یکشنبه در جلسه تعزیرات حکومتی اردستان اظهار داشت: تعداد ۱۸ گشت مشترک با همکاری ادارات و نهادهای مرتبط همچون دامپزشکی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف در دو ماه گذشته انجام شده است.

وی افزود: تعداد ۲۹ مورد گزارش تخلف اصناف به صورت کتبی توسط شاکیان به اداره صنعت و معدن شهرستان اردستان واصل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: از جمله مهم‌ترین مسائلی که فعلاً در شهرستان اردستان با آن درگیر هستیم افزایش قیمت سیمان است که هر پاکت آن از کیسه‌ای ۱۰۰ هزار ریال به ۱۴۰ هزار ریال افزایش یافته و ثبات قیمتی ندارد.

بازرسی از ۱۰۱۳ واحد صنفی در اردستان

باقری افزود: تعداد ۸۵ فقره پرونده بازرسی گزارش تخلف اصناف در اداره صنعت و معدن تشکیل و یک هزار و ۱۳ واحد صنفی، خرده فروشی و خدماتی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ۳۴ مورد گزارش تلفنی تخلفات به تلفن ۱۲۴ واصل شده که به همه آنها رسیدگی و نتایج آن به شاکیان اعلام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان ابراز داشت: به منظور تنظیم بازار و با نظارت اداره صنعت و معدن شهرستان اردستان ۵۵۸ حلقه لاستیک، ۷۱ تن قند، ۶۴ تن شکر، شش هزار و ۲۰۰ کیلوگرم نبات، ۱۵۰۰ بسته کاغذ و ۱۵۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد توزیع شده است.

باقری با بیان اینکه افزایش قیمت لبنیات همچون پنیر و شیر از سوی کمیته تنظیم بازار کشوری صورت گرفته است، افزود: قیمت مرغ و تخم مرغ در اردستان از ثبات قیمت برخوردار است.

وی افزود: با توجه به متوقف شدن توزیع شکر در سطح استان و کشور با کمبود شکر در شهرستان مواجه هستیم و قیمت خرید برای عرضه به صورت عمده فروشی از استان اصفهان دو برابر افزایش قیمت داشته است.