شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان:

۳۰ روستای اردستان نیاز به بازنگری طرح‌ هادی دارد

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان با بیان اینکه ۳۰ روستای اردستان نیاز به بازنگری طرح‌ هادی دارد، گفت: تاکنون برای ۷۸ روستای اردستان تهیه طرح هادی انجام شده است.

به گزارش صبح اردستان، سید ایمان فتوحی بعدازظهر شنبه در جلسه بازنگری طرح روستایی اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ۱۰ سال باید طرح‌های هادی بازنگری شود، طرح هادی تعدادی از روستاهای اردستان در این جلسه بررسی می‌شود.

وی افزود: زمانی که اعتبارات این طرح‌ها در کمیته برنامه ریزی تصویب شد برای نقشه برداری ارجاع می‌شود و با انتخاب مشاور و پیشنهادهای قبلی، این طرح بررسی و سپس در استان مورد تأیید قرار خواهد گرفت.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان گفت: از مجموع ۱۲۰ روستای دارای سکنه شهرستان اردستان ۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوار که طرح شامل آن می‌شود وجود دارد که تا کنون برای ۷۸ روستا طرح هادی تهیه شده است.

۳۰ روستای اردستان نیاز به بازنگری طرح‌های هادی دارد

فتوحی افزود: با توجه به گذشت ۱۰ سال از بعضی طرح‌های هادی روستایی، در حال حاضر ۳۰ روستا نیاز به بازنگری دارد که چهار روستا بازنگری آن انجام و هفت روستا هم در دست بازنگری قرار گرفته و با توجه به محقق نشدن بودجه این طرح در سال گذشته توانسته‌ایم فقط سه روستای کهنگ، ماربین و قهساره را به مرحله بازنگری برسانیم.

وی تصریح کرد: هر طرح بازنگری روستایی نسبت به وسعت و جمعیت روستا مبلغی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال هزینه دارد که بر این اساس اعتباری ۱۰۰ میلیارد ریالی برای ۲۳ روستای اردستان تخصیص داده شده که در صورت محقق شدن کار بازنگری آنها در سال ۹۸ به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام / کد خبر32053

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار