جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شهردار زواره:

طرح بازآفرینی شهر زواره در انتظار تامین بودجه است

شهردار زواره با بیان اینکه برای اولین بار تخفیف عوارض شهر زواره به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال مصوب شده است، گفت: طرح بازآفرینی شهر زواره در انتظار تامین بودجه است.

به گزارش صبح اردستان، جلال گلخنی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیشترین کارهای بازآفرینی شهرداری زواره در دوره پنجم شوراهای اسلامی انجام شده و آنچه وظیفه این شهرداری بوده کامل پیگیری شده است.

طرح بازآفرینی شهر زواره منتظر بودجه های تخصیصی است

وی افزود: طرح بازآفرینی شهر زواره که شامل محله پامنار زواره است برای شروع کار در کمیسیون های فرمانداری شهرستان، استان و ملی به تصویب رسیده است و برای تخصیص بودجه منتظر تامین آن هستیم که این موضوع برای کل شهرستان یکسان است.

شهردار شهر زواره با بیان اینکه برای اولین بار تخفیف عوارض شهر زواره به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال مصوب شده است، ابراز داشت: طرح های باز آفرینی را نمی توان فقط بصورت زبانی انجام داد و کاری هزینه بر است که شهرداری تنها نمی تواند آن را انجام دهد.

وی تصریح کرد: بودجه شهرداری زواره در سال ۹۸ مبلغ ۵۳ میلیارد ریال پیش بینی شده است که باید روزانه ۱۵۰ میلیون ریال درآمد داشته باشیم تا جوابگوی هزینه ها باشیم.

گلخنی بیان داشت: سال ۹۷ و سال ۹۸ سالهای فوق العاده متفاوتی برای کل کشور است که باید به کمک همدیگر مشکلات را پشت سر گذاشته و نگذاریم تحریم ها بر ما اثر گذار باشد.

وی تاکید داشت: اولویت هایی که برای شهرداری ها مشخص شده در درجه اول پرداخت حقوق پرسنل است که این شهرداری افتخار دارد که تا این لحظه هیچگونه عقب افتادگی در پرداخت حقوق کارمندان و کارگران شهرداری  نداشته  است و توانسته ایم ۵۰ درصد بدهی‌های شهرداری از سالهای قبل را نیز پرداخت کنیم.

فضای سبز زواره برای آبیاری نوین نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه است

گلخنی با بیان اینکه یکی از اولویت های شهرداری زواره فضای سبز شهری است، افزود: شهرداری زواره توانسته نمره قابل قبولی در استان از نظر فضای سبز کسب کند و پیش بینی می شود برای آبرسانی نوین فضای سبز بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی ادامه داد: بودجه عمرانی سال ۹۷ شهر زواره ۲.۶ دهم  بوده که با توجه به شرایط بد اقتصادی در کل کشور توانسته ایم آن را به شکل کامل محقق کنیم.

انتهای پیام / کد خبر32080

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار