صبح اردستان

اردستان با کمبود معلم ریاضی مواجه است

کدخبر: 32089
مرداد ۲۰, ۱۳۹۸ در ساعت ۱۱:۳۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علی اصغر مومنیان صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه به مناسبت ۱۰۰ سالگی ایجاد اولین مدرسه دولتی در اردستان و در مهرماه همایشی به همین منظور برگزار می شود، اظهار داشت: تجلیل از دبیران و مدیران موفق در رده های پایه اردستان در روز پنجشنبه این هفته انجام می شود.

وی با بیان اینکه با وجود  مشکلات تامین معام در آموزش و پرورش اردستان آمار قبولی دیپلم در اردستان بسیارخوب بوده است، بیان داشت: ۲۰ درصد از دانش آموزان اردستانی در کنکور سراسری رتبه کمتر از  ۱۰ هزار را به خود اختصاص داده اند و طبق اطلاعاتی که وجود دارد ۱۲ نفر هم رتبه  کمتر از پنج هزار را کسب کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: شهر اردستان در خصوص دبیر ریاضی با کمبود مواجه است که این نقیصه از مناطق دیگر تامین شده است.

آموزش و پرورش اردستان در جذب خیران موفق است

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش اردستان در جذب خیران موفق بوده و توانسته تا پایان شهریور یک باب مدرسه نوسازی شده به مدارس شهرستان اضافه کند.

مومنیان تاکید داشت: تعمیر و بازسازی مدرسه زینب بیگم اردستان با تلاش مسئولان شهرستانی و اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شده است که احتمالاً تا مهرماه به بهره برداری برسد و برای تکمیل آن به ۷۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده مدرسه خواجوی در مسکن مهر اردستان آغاز شده است، افزود: برای تکمیل این مدرسه به ۳۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

آمار دانش آموزان اول ابتدایی اردستان ۵ درصد رشد داشته است

مدیر آموزش و پرورش اردستان بیان داشت: آمار دانش آموزان اول ابتدایی اردستان امسال با چهار هزار دانش آموز که ۳۰۰ دانش آموز آن کلاس اولی هستند نسبت به سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.