پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان:

۵۶ پروژه در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان گفت: توسط دستگاههای دولتی اردستان تاکنون ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آماده شده که در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا فرحبخش صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی هفته دولت در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از الگوهای شاخص دولت در نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه رجایی و باهنر افزود:  ایام شهادت این دو شهید، معلمان بزرگ عمل و اخلاق، هفته دولت و روز کارمند  نامیده شده است که آن را به کارگزاران و کارمندان دولت تبریک گفته و برای همگان در عرصه های مختلف به ویژه امید آفرینی و توجه به حقوق شهروندی آرزوی موفقیت می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان گفت: ما دولتمردان باید ایمان، خلوص نیت و منش کاری شهیدان رجایی و باهنر را  سر لوحه کاری خود قرار دهیم  و به ابعاد شخصیتی و فرهنگی  این دو شهید بپردازیم که این موضوع بعضا مغفول مانده است.

فرحبخش ابراز داشت: هفته دولت با انجام برنامه های مختلف فرهنگی و عمرانی آغاز می شود و فرصت و زمان مناسبی است تا دستگاههای مختلف اقدامات دولت را در سال گذشته به مردم ارائه دهند.

۵۶ پروژه در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود

وی تصریح کرد: توسط دستگاههای دولتی شهرستان اردستان تا کنون ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آماده شده است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

فرحبخش با بیان اینکه پروژه های دیگر نیمه تمام هم وجود داشت که بعضی از آنها  قابلیت افتتاح هم دارد، افزود: طبق سنوات گذشته شناسایی دستگاههای برتر شهرستان اردستان به همراه کارمندان برتر در هفته دولت انجام و از آنان تقدیر خواهد شد.

فرحبخش بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارمند و  نماز وحدت از جمله برنامه های هفته دولت است که به شکل منسجم در شهرستان اردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر32099

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار