جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۷۵ هزار دانش آموزاصفهانی با راهکارهای مدیریت مصرف آب آشنا شدند

رئیس خانه فرهنگ آب اصفهان گفت: برای اولین بار در کشور شرکت آبفای استان اصفهان از سه سال گذشته تا کنون توانسته بیش از ۷۵ هزار نفر از دانش آموزان را با راهکارهای مدیریت مصرف آشنا کند.

به گزارش صبح اردستان، زهره تشیعی ظهر چهارشنبه در حاشیه «پویش بانوی آب» در جمع خبرنگاران در اردستان اظهار داشت: با توجه به اینکه زنان نقش عمده ای را در موضوع مدیریت آب دارند و بیشترین مصرف آب هم در بخش خانگی است تلاش می کنیم تا با پویش « بانوی آب» و با دعوت از بانوان شاغل و خانه دار نسبت به اصلاح امور مصرف آب اقدام کنیم.

پویش«بانوی آب» برای اولین بار در اردستان برگزار شد

وی بابیان اینکه استقبال خیلی خوب از این گونه کلاسها شاهد بودیم و در سه سال گذشته آموزشهای مختلفی برگزار شده است، ابراز داشت: همایش «پویش بانوی آب» برای اولین بار در استان اصفهان در اردستان برگزار می شود و تلاش خواهیم کرد که تا پایان سال در کل استان اصفهان آن را برگزار کنیم.

رئیس خانه فرهنگ آب اصفهان گفت: برای اولین بار در کشور شرکت آبفا استان اصفهان با تاسیس خانه فرهنگ آب از سه سال گذشته تا کنون توانسته بیش از ۷۵ هزار نفر از دانش آموزان را با راهکارهای مدیریت مصرف آب آشنا کند.

تشیعی ابراز داشت: بیشترین آموزشها در سنین پایه بوده است که توانسته‌ایم آنها را با الگوی مصرف آشنا کنیم که در سال گذشته ۲۵ هزار نفر این آموزشها را فرا گرفته اند.

وی تصریح کرد: آموزشها در بخشهای مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم افراد را با راهکارهای مدیریت مصرف آشنا می کند که بر این اساس با ایجاد کارگاه‌هایی، آموزشهایی همچون شعر، موسیقی، تئاتر، قصه نویسی، مجسمه سازی و کارگاه مدیریت مصرف و آشنایی با اجزای کاهنده مصرف آب آموزش داده می شود.

آموزشها توانسته ۷ درصد در مصرف آب نقش داشته باشد

رئیس خانه فرهنگ آب اصفهان بیان داشت: سال گذشته با توجه به اقدامات فرهنگی و فنی که انجام داده ایم توانسته ایم هفت درصد میزان مصرف آب را در استان اصفهان کاهش دهیم.

انتهای پیام / کد خبر32109

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار