صبح اردستان

آمار دانش آموزان سال اولی اردستان ۵ درصد رشد داشته است

کدخبر: 32137
شهریور ۵, ۱۳۹۸ در ساعت ۱:۴۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علی اصغر مومنیان ظهر سه شنبه در گردهمایی فصلی مدیران مدارس آموزش و پرورش اردستان اظهار داشت: مدارس باید به یک مرکز یاد گیرندگی تبدیل شوند و مدیران به عنوان یک رهبر آموزشی در ارتقای کیفیت، کارایی، اثر بخشی و افزایش بهره وری در مدارس تلاش کنند.

وی افزود: برپایی نماز جماعت باید در مدارس جدی گرفته شود و اگر دانش آموز را با مسجد، نماز، هیئت و بسیج آشنا نکردیم آموزش ها کم اثر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان ابراز داشت: دانش آموزان سال اولی در اردستان امسال با پنج درصد افزایش نسبت به سال قبل به ۳۸۰ نفر رسیده اند.

وی با بیان اینکه تاسیس مرکز مشاوره در اردستان و مرکز اختلالات یادگیری با هدف کمک به دانش اموزانی که دارای اختلال هستند در نظر گرفته شده است، افزود: مشارکت مالی اولیا و خیران در بحث کمک به مدارس و فعال کردن شورای دانش آموزی و مشارکت دانش آموزان می تواند در تصمیم گیری‌ها کمک کننده باشد.

مومنیان با تاکید بر اینکه تعداد ۶۳ مدرسه با چهار هزار و ۳۰۰ دانش آموز در منطقه اردستان سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد، ابراز داشت: سنجش اولیه برای ۵۶۶ نفر نوآموز پیش دبستانی و ۵۰ دانش آموز جامانده اول ابتدایی در اردستان انجام شده است.