صبح اردستان

طرح بهسازی روستای ظفرقند اردستان اجرایی شد

کدخبر: 32141
شهریور ۳, ۱۳۹۸ در ساعت ۱:۴۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، سید رضا مرتضوی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح تعدادی از طرح‌های روستایی بخش مرکزی اردستان اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، طرح بهسازی روستای ظفرقند شامل اجرای  ۱۲هزار متر مربع آسفالت به صورت مشارکتی با بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

وی افزود: نصب دوربین پایش تصویری توسط بخشداری اردستان، اجرای سنگ فرش به مساحت یک هزار متر مربع و اجرای یک هزار و  ۲۰۰متر جدول توسط بنیاد مسکن ادستان با هزینه اجرایی بالغ بر هشت میلیارد ریال و از منابع بنیاد مسکن، بخشداری و دهیاری روستای ظفرقند از جمله دیگر طرح های اجرایی در هفته دولت بوده است.

آغاز اجرای طرح آسفالت روستای «دستجرد»

بخشدار مرکزی اردستان گفت: با حضور فرماندار اردستان و جمعی از مسئولان، آسفالت معابر روستای دستجرد با متراژ یک هزار و ۱۰۰ متر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال  آغاز شده است.

۳ طرح عمرانی و خدماتی در روستای «پنج و میشاب» افتتاح شد

مرتضوی افزود: جدول گذاری ۵۰۰ متر از معابر روستای «پنج» و دیوار کشی آرامستان این روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین مقدار یک هزار و ۳۰۰ متر زیرسازی و آسفالت روستای «میشاب» با صرف اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده اجرایی شده است.