جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر امور برق شهرستان اردستان:

۷۰درصد مطالبات اداره برق شهرستان اردستان از ادارات دولتی است

مدیر امور برق شهرستان اردستان گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات اداره برق شهرستان اردستان از ادارات دولتی است.

به گزارش صبح اردستان، قاسمعلی ناظری صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه برق اردستان در ۶ ماهه اول سال ۹۸ انجام شد که بخشی از پروژه‌ها در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شبکه فشار ضعیف، فشار متوسط و ترانسفورماتور روستای حسین آباد با هزینه اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیر امور برق شهرستان اردستان گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و متوسط و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور در شهرک روستای در باغ با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، تبدیل شبکه فشار ضعیف شهرک امام حسن (ع) و رفع عیب ضعف ولت مشترکین با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این اداره در هفته دولت بوده است.

وی ابراز داشت: شبکه فشار ضعیف برای مشترکین جدید در سطح کل شهرستان اردستان به طول پنج کیلومتر و با بودجه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید و تقویت فشار ضعیف خیابان مدرس، دشت قوت و کشاورزی زواره نیز با بودجه‌ای بالغ بر ۹۸۰ میلیون ریال انجام شد.

۱۷۰ کنتور برق معیوب در اردستان تعویض شد

ناظری بیان داشت: بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستای «دیزلو» با هزینه بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال و تعویض ۱۷۰ دستگاه کنتور معیوب در سطح شهرستان اردستان با بودجه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر امور برق شهرستان اردستان با بیان اینکه بهینه تعمیرات شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف برای جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته و سرویس دهی به مشترکان باید انجام می‌شد، افزود: به همین منظور تعمیرات شبکه به طول ۸۰ کیلومتر و هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال انجام شد.

۵۰ دستگاه چراغ لاک پشتی در اردستان نصب شد

وی تاکید کرد: برای رفاه حال مردم شهرستان اردستان ۵۰ دستگاه چراغ لاک پشتی در سطح شهرستان اردستان با بودجه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال نصب شده و از بودجه تملک دارایی و بودجه‌های داخلی اداره برق مبلغ یک میلیارد ریال برای برق شبکه فشار ضعیف روستای «همبر» هزینه شده است.

۸۶ درصد مشترکان برق در اردستان برای حذف قبوض کاغذی با اداره برق همکاری کردند

ناظری تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ای که برای حذف قبوض کاغذی در دستور کار قرار گرفته است از اول مهرماه این قبوض حذف می‌شوند و سیستم پیامکی جایگزین می‌شود که تا امروز با همکاری رسانه‌ها و مردم ۸۶ درصد از شماره تلفن‌های همراه مشترکان برق برای ارسال پیام جمع‌آوری و ۱۴ درصد باقی مانده است.

مدیر امور برق شهرستان اردستان با بیان اینکه سرقت اموال برق از جمله سیم و کابل برق را شاهد هستیم، افزود: فقط در یک سال گذشته ۱۲ ترانسفورماتور برق در سطح شهرستان اردستان به سرقت برده شده است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات برق اردستان از مشترکان ۲۸ میلیارد ریال بوده که اکثراً از ادارات دولتی است، گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات از ادارات دولتی شهرستان اردستان است.

انتهای پیام / کد خبر32154

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار