پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر اردستان:

شهردار اردستان انتخاب شد/رفع مشکلات مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اردستان از انتخاب شهردار جدید اردستان خبر داد و گفت: امیدواریم با این انتخاب مشکلات ماه های گذشته مدیریت شهری اردستان سر و سامان داده شود.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا شریف زاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی شهر اردستان گزینه خود برای شهرداری اردستان را به استانداری اصفهان معرفی کرد و استانداری با توجه به ایرادات قانونی گزینه شورای شهر را نپذیرفت.

وی افزود: بر این اساس شورای شهر اردستان جلسه فوق العاده تشکیل داد و مجدداً گزینه قبلی خود یعنی نادر یزدانبخش را به شورای حل اختلاف استان معرفی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردستان با بیان اینکه ایرادات استانداری شامل سابقه فعالیت اجرایی و مدرک تحصیلی مرتبط است، افزود: شورای شهر بر گزینه خود اصرار داشت که نهایتاً استانداری اصفهان اعلام کرد باید موضوع در جلسه شورای حل اختلاف استان بررسی شود که برای تشکیل این جلسه ۱۵ روز منتظر ماندیم.

وی گفت: امروز از ساعت ۱۳ در استانداری اصفهان شورای حل اختلاف اصفهان در خصوص بررسی صلاحیت نادر یزدانبخش به منظور تصدی شهرداری اردستان به عنوان شهردار تشکیل جلسه داد و اعضای شورای حل اختلاف پس از استماع دفاعیات رئیس شورای شهر اردستان و سوالات اعضا، نظر مثبت و مساعد خود را در خصوص صلاحیت نامبرده اعلام داشتند.

شریف زاده افزود: با انتخاب شهردار جدید امیدواریم تا سرعت عمل بیشتری در خصوص موضوعات شهرداری اتفاق بیافتد و مشکلات شهرداری برطرف شود.

شهردار جدید اردستان باید پروژه‌های عمرانی و حقوق پرسنل را پیگیری کند

وی ابراز داشت: حقوق معوقه کارکنان پرسنل شهرداری اردستان تقریباً تا آخر ماه اردیبهشت به شکل کامل پرداخت شد اما حقوق خردادماه این کارمندان به شکل علی‌الحساب پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردستان ادامه داد: وضعیت بد اقتصادی موجب مشکلاتی در راستای ساماندهی امور شهرداری و به ویژه حقوق کارکنان شده است که امیدواریم با انتخاب شهردار جدید مشکلات مدیریت شهری سر و سامان داده شود.

وی بیان داشت: پروژه‌های نیمه تمام شهرداری یکی از موضوعاتی است که باید توسط شهردار جدید پیگیری شود.

انتهای پیام / کد خبر32159

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار