صبح اردستان

خدمات ارائه شده به روستاها در ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است

کدخبر: 32162
شهریور ۸, ۱۳۹۸ در ساعت ۳:۵۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: بالغ بر ۶۰ روستا در هفته دولت توسط فرمانداری و دستگاههای مختلف اداری شهرستان اردستان مورد بازدید قرار گرفته و ضمن افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی برای رفع مشکلات آنها نیز  راهکارهایی ارائه شد.

وی افزود: در هفته دولت شاهد افتتاح یک پروژه در شهرک صنعتی اردستان بودیم که با هزینه ۹۰ میلیارد ریالی ‌۴۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار اردستان گفت: تبدیل شهر مهاباد اردستان به بخش نوید خوبی بود که بارقه پیشرفت را برای مردم این منطقه به ارمغان آورد.

وی افزود: در هر روستای اردستان که شورای فعال یا دهیار دلسوزی وجود داشته است خدمات بهتری انجام شده  است و در مواردی که دهیاری موجود نبود نشانه‌ای نیز از توسعه وجود نداشت.

خدمات ارائه شده به روستاها در  ۴۰ سال گذشته در تاریخ کشور بی سابقه بوده است

تاملی ابراز داشت: طرح ها و خدماتی از جمله  طرح هادی، آب رسانی، گاز و برق رسانی به روستاها در چهل سال گذشته در کشور بی سابقه بوده و  همه اینها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه خدماتی که در وهله نخست باید به روستاها داده شود به مسائل آب کشاورزی و مرمت قنوات و تامین  آب شرب بر می گردد، افزود: بر این اعتقاد هستم که توسعه روستایی با واگذاری زمین به شکل کنونی پذیرفته شده نیست مگر اینکه سرمایه گذاری برای این مناطق در نظر بگیرند.

وی با اشاره به این موضوع که با وجود تحریم ها در سطح شهرستان اردستان هیچ پروژه ای متوقف نشده است ادامه داد: پروژه های خوبی در دست اقدام است که برای افتتاح آن منتظر مناسبتها نمی مانیم.

تاملی با اشاره به  اینکه ۶۰ درصد اعتبارات دولتی در اختیار شهرداری ها قرار دارد، ابراز داشت: فرمانداری هیچ دخل و تصرفی در  این اعتبارات ندارد؛امسال توسط فرمانداری مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای کمک به احداث باغ بانوان اردستان تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه شهردار اردستان هنوز مشخص نشده است، تصریح کرد: عدم تعیین شهردار موجب شده تا بعضی خدمات شهری با رکود دنبال شود.

موضوع انتخابات مجلس بزرگترین پروژه ای است که مردم آن را دنبال می کنند

فرماندار اردستان  با اشاره به انتخابات پیش روی نمایندگی مجلس گفت: موضوع انتخابات مجلس بزرگترین پروژه ای است که مردم آن را دنبال می کنند که امیدواریم با وحدت مردم همراه شود و نمایندگان سلایق مختلف با حضور خود موجب مشارکت مردم شوند.