پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون عمرانی فرمانداری اردستان:

تعداد ۵ نقطه حادثه خیز جاده‌ای در شهرستان اردستان شناسایی شد

معاون عمرانی فرماندار اردستان گفت: تعداد پنج نقطه حادثه خیز در شهرستان اردستان شناسایی و به اداره راهداری منعکس شده است.

به گزارش صبح اردستان، محمد تقی کیانی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه ترافیک شهرستان اردستان اظهار داشت: شورای ترافیک شهرستان اردستان در سال ۹۷ توانست رتبه سوم استان اصفهان را کسب کند که این موفقیت حاصل تلاش همه دستگاه‌های عضو، برگزاری منظم جلسات، تلاش‌های کمیته رصد تصادفات بوده است.

وی افزود: مدتی است که در جاده اردستان به اصفهان که پلیس راه در آن مستقر نیست لازم  است تا در ایام پایانی تعطیلات تابستانه پلیس در این مکان حضور داشته باشد.

معاون عمرانی فرماندار اردستان ابراز داشت: توسط اداره راهداری باید اختلاف سطح و نواقص هندسی جاده ترانزیت محدوده شهرستان برطرف و نسبت به خط کشی محل عابر پیاده با توجه به بازگشایی مدارس اقدام شود.

بخشداری و شهرداری‌ها سرویس مدارس را ساماندهی کنند

کیانی بیان داشت: بخشداری و شهرداری‌های شهرستان نسبت به سرویس مدارس حساس باشند و با ساماندهی موضوعات مرتبط را طبق ماده ۱۸ در سامانه سپند پیگیری کنند تا دچار مشکلاتی نشویم.

وی تصریح کرد: تعداد پنج نقطه حادثه خیز در شهرستان اردستان شناسایی و به اداره راهداری منعکس شد که باید در هر جلسه گزارشی از برطرف شدن این نقص‌ها ارائه شود.

وی افزود: ایمن سازی مدارس حاشیه جاده‌ها خیلی لازم است که در این زمینه و در کمیته برنامه ریزی مبلغی در نظر گرفته شد تا نسبت به دیوار کشی محوطه و محصور شدن آن اقدام شود.

انتهای پیام / کد خبر32178

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار