صبح اردستان

مکتبی که سیدالشهدا دارد هیچ گاه زیر بار ذلت نمی‌رود

کدخبر: 32180
شهریور ۱۸, ۱۳۹۸ در ساعت ۵:۳۷ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری در گفت و گو یی در اردستان اظهار داشـت: مسلمانان وظیفه دارند تا با عزاداریها در ماه محرم و صفر زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند.

دشمن برای جدایی مردم از ولایت نقشه می کشد

وی افزود: در این عصر و زمان دشمن برای کم رنگ نشان دادن مسائل اسلامی و دینی و برای جدا کردن مردم از ولایت فقیه به هر دسیسه  و نقشه ای روی می آورد که ما وظیفه داریم نسبت به این مسائل بی تفاوت نباشیم.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: با تمام نقشه ها و دسیسه های دشمن، ارادت و پایبندی مردم بعد از یک هزار و ۳۸۰ سال از شهادت امام حسین(ع) کم نشده است و هر روز علاقه مندان این امام همام در سراسر دنیا بیشتر می شوند.

وی ابراز داشت: میلیون ها نفر زائر از سراسر دنیا در روز اربعین در کربلای معلی جمع می شوند که اینها همه از قدرت و صلابت امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام صابری بیان داشت: مکتبی که سیدالشهدا دارد هیچ وقت زیر بار ذلت نمی رود و کسانی که به امام حسین(ع) تمسک کنند  نیز هرگز ذلت را نخواهند پذیرفت.

شناخت مکتب امام حسین(ع) موجب عدم سازش با دشمن خواهد شد

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان تصریح کرد:  افرادیکه مکتب امام حسین(ع) را شناخته باشند زیر بار زور نمی روند و با یزیدیان سازش نخواهند داشت که بر این اساس مردم مسلمان کشورهای یمن، لبنان و فلسطین با مقاومت خود این راه را ثابت کرده اند.

وی با بیان اینکه جامعه مهدوی تحقق پیدا نخواهد کرد مگر مردم جامعه امروز ما در مکتب امام حسین(ع) محکم و استوار مقاومت کنند، ابراز داشت: حرکتی که سیدالشهداء آغاز کرد به  دلیل میزان اثرگذاری و نقش مهم آن درحفظ اسلام، جریانی ماندگار است که هیچ گاه  از حرارت آن کاسته نمی‌شود.

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه بی تفاوتی مردم در زمان امام حسین(ع) نسبت به ارزش ها باعث دگرگونی جامعه شد، افزود: امام حسین(ع) قیام کرد تا با این منکر به وجود آمده مبارزه کرده و عقل های خفته را بیدار کند.