صبح اردستان

۳۱ شعبه دادگاه تجدید نظر در استان اصفهان فعال است

کدخبر: 32208
شهریور ۲۱, ۱۳۹۸ در ساعت ۲:۰۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، محمد رضا حبیبی ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه ریاست دادگستری و دادستان شهرستان اردستان با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) از مسئولان خواسته اند که خدمتگزار مردم باشند، اظهار داشت: انتظار مردم در این مقطع حساس کشور از قوه قضائیه بالاست.

مسئولان با کار جهادی و شبانه روزی حلال مشکلات مردم باشند

وی با توجه به مشکلاتی که از تحریم های ظالمانه و شرایط نامساعد اقتصادی گریبانگر مردم شده است، ادامه داد: مسئولان با کار جهادی و شبانه روزی در برطرف کردن مشکلات مردم بکوشند.

مدیر کل دادگستری استان اصفهان گفت: استقلال قوا هیچ  منافاتی با هم پوشانی و همکاری با یکدیگر ندارد و هر دستگاه طبق مقررات، وظیفه خود را انجام می دهد.

وی ابراز داشت: شهدای گرانقدر دفاع مقدس در امتداد راه امام حسین(ع) برای حفظ ناموس، دین، نظام و اسلام جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم کردند.

دشمن در صدد انحراف در فرهنگ عاشورا است

حبیبی بیان داشت: توسل به امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا و برگزاری عزاداری ها یعنی زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا که دشمن درصدد است تا  در این فرهنگ انحرافاتی را ایجاد کند.

مدیر کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: حرکات موهن همچون قمه زنی و استفاده از زنجیر تیغی در بعضی از مراسم های سطح استان اصفهان و کشور نتیجه طراحی های دشمنی است، دشمنانی که با دادن خوراک فکری به بعضی افراد در حال شکل دادن شیعه انگلیسی در سطح دنیا هستند.

حبیبی ثبات بازار و کنترل نرخ ارز را توسط قوه قضائیه را خوب ارزیابی کرد و افزود: رئیس جدید قوه قضائیه با یک عزم  راسخ کار را شروع کرده، است که نتایج آن را مردم لمس خواهند کرد.

مدیر کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: نسل سوم انقلاب که انقلاب را درک نکرده با دریافت مطالب دروغ در فضای مجازی در تیررس دشمنان نظام قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه تعداد ۵۵ شعبه دادگاه تجدید نظر در استان اصفهان به صورت مصوب وجود دارد اضافه کرد: فقط تعداد ۳۱ شعبه از این تعداد فعال است؛ جابجایی های انجام شده و با انتخاب ۲۰ قاضی با تجربه در سطح استان اصفهان به زودی تعداد ۱۰ شعبه دیگر نیز فعال خواهد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه علیرضا شعبانفر به عنوان ریاست دادگستری  و علیرضا کربلایی به عنوان دادستان اردستان معرفی شدند و از خدمات دو دهه محمد رضا کبیری تقدیر شد.