صبح اردستان

اربعین شکوه و عظمت دین اسلام را در چشم جهانیان به تصویر می کشد

کدخبر: 32225
شهریور ۲۹, ۱۳۹۸ در ساعت ۲:۵۲ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: شاهد حضور موکب داران به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم که ایشان از آنها بابت پذیرایی از زائران تشکر کردند و گفتند پدیده اربعین یک پدیده بی نظیر است که تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی با توجه استقبال مردم در اعلام آمادگی برای حضور در مراسم اربعین در کربلا افزود: اربعین شکوه و عظمت دین اسلام را در چشم جهانیان به تصویر می کشد هر چند که رسانه های معاند آن را پوشش ندهند.

امام جمعه اردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مذاکره با آمریکا حرف آخر را زدند و گفتند مذاکره ای در کار نیست و این قاطعیت و سربلندی ایران برگرفته از سیره امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: حمله یمن به تاسیسات نفتی عربستان بیش از ۳۱ میلیارد ریال به آنها خسارت زد و نیمی از در آمد نفتی عربستان قطع شد و برای اینکه حواس دنیا را از ناتوانی خود در دفاع در برابر پهپادهای یمنی پرت کنند ایران را مقصر جلوه می دهند.

امام جمعه اردستان با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس را باید با عظمت برگزار کنیم، گفت: در تهران شاهد بودیم که تعدادی از تابلوی خیابانها که مزین به نام شهیدان بوده را مخدوش کرده یا آنها را تغییر داده اند که جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: شهیدان همیشه از طرف دشمن مظلوم واقع شده اند اما سوال اینجاست چرا مسئولانی که صندلی آنها مدیون خون شهیدان است دست به چنین کاری می زنند که این اقدام زشت را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به سرقت مقداری کابل برق از مسجد جامع اردستان افزود: حفظ و نگهداری از بناهای تاریخی وظیفه میراث فرهنگی است و مردم هم وظیفه دارند تا در این مسیر پرتلاش ظاهر شوند.