صبح اردستان

جبهه مقاومت از دفاع مقدس الگو گرفته است

کدخبر: 32227
شهریور ۲۹, ۱۳۹۸ در ساعت ۸:۵۴ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی صبح جمعه در یادواره سرلشکر شهید محمد علی گنجی زاده دربیت الحسین(ع) شهر زواره اظهار داشت: جمع شدن ما در این یادواره فرصتی است برای بستن میثاق با شهدایی که ارزشمندترین سرمایه وجودیشان را تقدیم اسلام کردند.

حرکت رزمندگان ما  عاشورایی بود

وی افزود: کار  رزمندگان ما عاشورایی بود و به دلیل آنکه به امام حسین(ع) اقتدا کرده بودند، توانستند در برابر دشمنان دین خدا پیروز شوند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید گنجی زاده از دانشجویان نخبه دانشگاه تهران و اهل علم بود و واقعا به مرحله ای رسیده بود که از مرگ نمی ترسید و برای حضور در شرایط سخت مشکلی نداشت.

وی ابراز داشت: مسیری که ما در آن حرکت کرده ایم مسیر بعثتی است که حضرت رسول اکرم (ص) آن را ترسیم کرده بود و شهیدان ما آن را تداوم بخشیدند.

سرلشکر ایزدی بیان داشت: شهید گنجی زاده علاوه بر اینکه در دفاع مقدس فعالیت داشت در مجاهدتهای فرهنگی هم فعال بود و در آموزش رزمندگان پرتلاش ظاهر می شد.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرزندان ایران اسلامی امروز شهادت طلبی را الگوی خود قرار داده اند، افزود: تمام این موارد برگرفته از خصلتهای شهدای دوران دفاع مقدس بوده است.

وی تصریح کرد: سردار گنجی زاده اگر الان حضور داشت از امیدهای بزرگ این کشور بود اما عشق به شهادت وی را در راهی قرار داد که زودتر به وصال  معبود خود برسد.

تداوم راه شهیدان در اطاعت از ولایت فقیه است

سرلشکر ایزدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که نباید در برابر دشمان سرخم کنیم، افزود: تداوم راه شهیدان در اطاعت از رهبر انقلاب و ولایت فقیه است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید گنجی زاده در ابعاد بزرگ نبرد می کرد و در شهر پاوه و برای تنویر افکار عمومی بسیار تلاش می کرد.

وی تصریح کرد: پیروزی های جبهه مقاومت و تحقق نظام اسلامی نتیجه خون شهدای دفاع مقدس است که تا کنون نیز تداوم داشته است.