جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نویسنده کتاب «سرباز کوچک امام»:

رزمندگان با عشق و سرسپردگی به ولایت فقیه از کشور دفاع کردند

نویسنده کتاب «سرباز کوچک امام»گفت: رزمندگان دفاع مقدس سرسپرده اوامر ولی فقیه بودند و با عشق به ولایت فقیه در راه دفاع از دین و کشور جان عزیز خویش گذشتند.

به گزارش صبح اردستان، مهدی طحانیان یکی از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس است که در سن نوجوانی در میدان حق علیه باطل حضور داشته و اسیر عراق شد و شجاعت او در دوران اسارت و مصاحبه او با خبرنگار زن خارجی در اردوگاه، حیرت جهانیان را از شجاعت، هوش و صبوری خود در سن کم برانگیخت و در این خصوص کتابی با نام سرباز کوچک امام هم به چاپ رسیده و رهبر معظم انقلاب هم تقریظی بر کتاب «سرباز کوچک امام» داشته اند.

وی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در اردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر هیچکس پوشیده نیست که دفاع مقدس ما از سخت ترین و مقاومت پذیرترین ایام انقلاب اسلامی است و ملت ما توانستند با مقاومت و پایمردی خودشان بر همه دشمنی ها که استکبار جهانی بر کشور و نظام جمهوری اسلامی ما روا داشته بود پیروز شوند.

در حوزه شناخت دفاع مقدس نباید کوتاهی کرد

نویسنده کتاب «سرباز کوچک امام» افزود: در  حوزه شناخت و معرفی دفاع مقدسمان به دنیا نباید کوتاهی کنیم اما برخی با سخنانی مانند اینکه جنگ تمام شده و چهل سال از آن می گذرد سم پاشی می کنند؛این افراد یک روز جنگ را ندیده اند و گر نه این حرفها را نمی زدند.

رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس با تاکید بر انتقال  درسهای ناب دفاع مقدس به مردم  و به ویژه جوانان ابراز داشت:  یکی از مهم ترین نکاتی که دراین ارتباط باید برای مردم تبیین شود این است که  هر دستاوردی که در دفاع مقدس به دست آوردیم  به برکت اعتقاد به باورهای دینی و عشق به ولایت فقیه بوده است.

طحانیان بیان داشت: رزمندگان همه با عشق به ولایت فقیه دفاع می کردند و مقاومت خود را ادامه دادند و آزادگان هم با این اراده توانستند مقاومت کنند و به آغوش وطن بازگردند.

تجارب نابی در دل هفته دفاع مقدس نهفته است

رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تجارب نابی در دل هفته دفاع مقدس نهفته است، افزود: استفاده از این شاه کلید ظفر به دشمنان اجازه نخواهد داد که چشم داشتی به خاک ما روا دارند.

وی بیان داشت: رزمندگان در ایام دفاع مقدس به مسئولانی که در طراز انقلاب بودند دلگرم بودند و جوانان هم در حال حاضر همین توقع را از مسئولان دارند تا در طراز انقلاب باشند؛ مسئولان باید بدانند در منصبی که نشسته اند به برکت خونهای ریخته شده بدست آمده است.

انتهای پیام / کد خبر32233

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار