صبح اردستان

دانش آموزان با درک شرایط جدید کشور تحصیل کنند

کدخبر: 32236
مهر ۱, ۱۳۹۸ در ساعت ۳:۰۴ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم زنگ بازگشایی مدارس و گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس مدارس دولتی در شهر اردستان اظهار داشت: انتظار می رود تا سیستم آموزش و پرورش خارج از شاخصه های آموزشی و متون درسی در خصوص موضوع آماده سازی دانش آموزان برای موضوع مهم کنکور  نیز اقدامهایی انجام دهد.

وی افزود: باید دانش آموزان با درک شرایط جدید کشور و شهرستان به تحصیل بپردازند و  خود را برای ترسیم آینده  کشور فراهم کنند.

وی گفت: سیستم آموزش و پرورش مهمترین نهادی است که یهترین سالهای زندگی دانش آموز را در اختیار دارد بر این اساس رسالت مهمی را بر عهده دارد تا برای موفقیت و شاد بودن دانش آموزان نقش خود را به درستی ایفا کند.

فرماندار اردستان ابراز داشت:  به نظر می رسد که هنوز  با معیارها و استانداردهای دهه های گذشته همه موفقیت ها در سبد کنکور سراسری سنجیده می شود و دانش آموزان در یک مسیر ۱۲ ساله در این مسیر هدایت می شوند  که صرفارتبه ای را در کنکور کسب کنند و بعد از آن نیز در صورت هر اتفاقی خارج از قبولی در کنکور برنامه ای  برایشان متصور نیست.

آموزش و پرورش دانش آموزان را با واقعیت های پیش رو آشنا کند

تاملی بیان داشت: انتظار می رود سیستم  آموزشی ما به عنوان یک رسالت جدید و جدی در نظام آموزش و پرورش دانش آموزان را با یک واقعیت های پیش رو و چشم اندازهایی که در سیاست های کلان کشور وجود دارد آشنا کنند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: آمادگی دارم تا در سال تحصیلی پیش رو خصوصا برای دانش آموزان سال دوازدهم به فراخوری که مدیریت آموزش و پرورش انجام دهد در بین دانش آموزان حضور پیدا کرده و در موضوعات  مختلف با آنها به گفتگو بنشینیم.