شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیر تربیت و آموزش سپاه اردستان:

قیام سیدالشهدا الگویی برای همه ملتهای جهان است

مدیر تربیت و آموزش سپاه اردستان گفت: قیام امام حسین(ع) الگویی برای همه ملتهای جهان است تا از حق خود دفاع کنند و در برابر ظالم بایستند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام هادی جلالی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در امامزاده اسماعیل(ع) اردستان اظهار داشت: برخی عزاداران با فلسفه عزاداری به دلیل شبهاتی که دشمن در دین می اندازد آشنا نیستند.

وی افزود: اگر کسی فلسفه قیام امام حسین(ع) را بداند و آن را الگوی زندگی خود قرار دهد دیگر دچار اشتباه و انحراف نخواهد شد.

مدیر تربیت و آموزش سپاه اردستان گفت: شبهاتی برای فلسفه قیام امام حسین(ع) در فضای مجازی بدون سند و مدرک ارائه می شود که مردم باید هوشیار باشند و به این گونه شبهات توجه نکنند.

وی با اشاره به اینکه  قیام امام حسین(ع) به واسطه اطلاع رسانی حضرت زینب(س) ماندگار شد، بیان داشت: هر چقدر دشمنان شبهاتی درباره عاشورا ایجاد کنند اما  این قیام در طول تاریخ هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد.

مدیر تربیت و آموزش سپاه اردستان با بیان اینکه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شده است، تصریح کرد: باید این بیانیه را با دقت بخوانیم و به آن عمل کنیم.

وی تاکید کرد: مردم باید در انتخابات، فرد اصلحی را  انتخاب کنند که با روحیه جهادی و انقلابی برای مردم کار کند.

جلالی افزود: در رسانه های غربی از عزاداریهای موجب وهن دین همچون قمه زنی حمایت می کنند اما از برگزاری همایشهای مذهبی همچون همایش شیرخوارگان جلوگیری می کنند که مردم در این زمینه نباید  فریب دشمن را بخورند.

مدیر تربیت و آموزش سپاه اردستان تاکید داشت: نمایندگان مجلسی وجود دارند که مخالف شفاف سازی آراء هستند اما مردم حق دارند بدانند نماینده ای که انتخاب کرده اند چگونه و با چه انگیزه ای در مجلس کار می کنند.

وی با بیان اینکه بی بصیرتی مردم موجب شد تا واقعه کربلا رخ دهد، گفت:  اگر مردم هوشیار نباشند دشمن گام به گام خاکریزهای انقلاب را تسخیر می کند؛ بر این اساس وظیفه داریم روبروی دشمن محکم بایستیم و  در این مسیر مذاکره راه به جایی ندارد.

انتهای پیام / کد خبر32248

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار