صبح اردستان

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اردستان کشف شد

کدخبر: 32286
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ در ساعت ۱۲:۳۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده صبح شنبه در مراسم صبحگاه انتظامی شهرستان اردستان اظهار داشت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است و این نشانی افتخاری برای نیروی انتظامی در طول خدمت خواهد بود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی رتبه دوم خدمتگزاری در کشور را به دست آورده است، افزود: همچنین نیروی انتظامی اصفهان در بین دستگاههای خدمات رسان در استان اصفهان نیز توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: اعتمادی که مردم به پلیس خدمتگزار دارند موجب شده تا بیش از چهار هزار تماس با پلیس ۱۱۰ اردستان در شش ماهه اول امسال گرفته شود که سه هزار و ۸۰۰ مورد آن عملیاتی شده است.

وی ابراز داشت: کشفیات انتظامی اردستان نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است و در بخش مواد مخدر نیز افزایش کشف چشمگیر بوده که در این ارتباط یک تن مواد مخدر در ۶ ماهه امسال کشف و ضبط شده است.

سرهنگ هاشمی زاده بیان داشت: نیروی انتظامی اردستان با توجه به اینکه در مسیر جاده ترانزیت قرار گرفته در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط کرده است.

۴۰ میلیاردریال بودجه برای انتظامی اردستان تخصیص یافت

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم اظهار داشت: در سال گذشته توانسته‌ایم بیش از ۴۰ میلیارد ریال امکانات را از مرکز برای انتظامی شهرستان دریافت کنیم و مجوز تاسیس پاسگاه روستای شهراب را هم دریافت کنیم.

حجت الاسلام صادق طباطبایی نژاد افزود: با پیگیریهای صورت گرفته عملیات اجرایی ساختمان جدید پاسگاه زواره با حضور یک خیر آغاز شده و این مرکز در حال ساخت است.

وی گفت: شهرستان اردستان بسیار پهناور است و نیاز ما با این امکانات کم برای تامین امنیت تامین نمی شود که با همکاری مسئولان می‌توان بر این مشکلات فائق شد.