صبح اردستان

رسیدگی به ۹۰ درصد پرونده های تعزیراتی در استان اصفهان

کدخبر: 32293
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ در ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، غلامرضا صالحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در اردستان اظهار داشت: پرونده های تخلفاتی تعزیرات استان اصفهان در حال وصول تقسیط جرائم است.

وی افزود: جرائم سازمان تعزیرات وابسته به نوع تخلف استو هر چه میزان ارزش ریالی تخلف مندرج در فرم بیشتر باشد جریمه هم به تناسب سنگین تر خواهد بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: دست ادارات شهرستانها در خصوص بازدارندگی تخلفات باز است و می توانند با افرادی که جسورانه گرانفروشی می کنند برخورد قاطع داشته باشند.

وی ابراز داشت: ماهیانه بیش از سه هزار پرونده تخلف تعزیراتی در سطح استان اصفهان به شعب وارد می شود که بیش از ۹۰ درصد آن رسیدگی و مابقی نیازمند استعلام و تحقیق است تا رسیدگی عادلانه انجام شود.

بزرگترین پرونده های در حال پیگیری در اصفهان مربوط به قاچاق سوخت و تعهدات ارزی است

صالحی تاکید  کرد: بزرگترین پرونده تخلفی که در سطح استان در حال پیگیری است مربوط به قاچاق سوخت و تعهدات ارزی است به نوعی که پرونده های احتکار از چهارصد میلیون تا چهار میلیارد تومان در این زمینه وجود دارد هر چند نسبت به سال گذشته بازار از ثبات خوبی برخوردار بوده است.

صالحی افزود: پرونده های ورودی ۶ ماهه امسال همگی در خصوص کاغذ، وسائل خودرو، قند و شکر بوده است و مهمترین پرونده ها مربوط به  عدم تعهدات ارزی است به نوعی که ارز دولتی  گرفته شده تا جنس وارد کشور شود و این کار انجام نشده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان همچنین در خصوص سطح تخلفات استان اصفهان گفت: بیشترینتخلفات مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.