پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

توطئه دشمنان نظام یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است

امام جمعه اردستان گفت: شکست دشمنان انقلاب و نظام در همه جا هویداست و توطئه‌های آنها بر علیه ایران اسلامی یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: مسلمانان ولایت پذیری را در اوقات مختلف نشان می دهند که یکی از آنها حضور در مراسم اربعین است.

وی افزود: دشمنان برای از بین بردن ولایت نقشه های زیادی را طراحی کردند و حتی قبر امام حسین(ع) را با آب تخریب کردند اما این ولایت پذیری توسط مسلمانان هرچه بیشتر احیا شده است.

امام جمعه اردستان گفت: حضور در مراسم اربعین عظمت شیعه را نشان داده و برائت از دشمنان را هرچه بیشتر برجسته می کند.

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مردم و مسئولان راهگشاست

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناسبتهای مختلف افزود: راهنمایی ایشان برای همه مردم به خصوص مسئولان راهگشاست که باید آن را عملی کنند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه شکست دشمنان در همه جا هویداست و توطئه آنها یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است افزود: در آستانه اربعین توطئه ای را در عراق طراحی کردند تا بتوانند مراسم اربعین را تحت الشعاع قرار دهند اما هوشیاری مراجع شیعه و همت مردم آن را خنثی کرد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: حمله به ترکیه قطعا با آتش افروزی آمریکا بوده است که بیشترین ضرر را مردم مسلمان سوریه خواهند کرد که تا کنون هزاران نفر آوار شده اند.

وی تاکید داشت: حضور دانش آموزان در نماز جمعه اردستان که با نام «عطر حضور» برنامه ریزی شده است، موجب رشد معنوی دانش آموزان خواهد شد که اولیا و مربیان باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام / کد خبر32316

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار