صبح اردستان

انتظار ۶ ساله ورزشکاران اردستانی به پایان می رسد

کدخبر: 32322
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ در ساعت ۱:۱۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نوسازی و ترمیم زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان از سال ۹۵ با اعتبار کمی شروع و با مشارکت شهرداری اردستان ادامه پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات از طریق نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اعتباراتی که لازم بود از طریق سفر وزیر ورزش و جوانان و از محل منابع ملی تزریق شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: مراحل خاکبرداری، دانه ریزی، زهکشی، جدول گذاری، خاکریزی پروژه و ساخت منبع ذخیره آب و کشت چمن آغاز شد.

وی ابراز داشت: زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان پس از شش سال انتظار ورزش دوستان اردستانی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

روحانی بیان داشت: چمن بادوامی که کاشته شده از نوع  بذر مقاوم به آب و هوای شهرستان اردستان است و می تواند حدود ۲۰ سال مقاومت داشته باشد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان با بیان اینکه تاکنون هشت میلیارد ریال برای زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان هزینه شده و پیش بینی هایی هم از اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده در نظر گرفته شده است، گفت: برای تکمیل پیست زمین چمن و نصب برج های نوری آن اتفاق های خوبی در راه است.