پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان خبر داد:

۹۱ پرونده تخلف صنفی در سه ماه گذشته در اردستان تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: پس از بازرسی‌های صورت گرفته در سطح اردستان ۹۱ پرونده تخلف تشکیل شد.

به گزارش صبح اردستان، محمد رضا باقری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان اظهار داشت: در سه ماه گذشته تعداد ۴۳۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان اردستان صورت گرفته است.

وی افزود: پس از بازرسی های صورت گرفته در سطح شهرستان اردستان تعداد ۹۱ پرونده تخلف تشکیل شده که بیش از ۵۰ مورد آن مربوط به گرانفروشی، قاچاق کالا و عدم درج قیمت بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: پرونده‌هایی که در خصوص تخلفات تشکیل شده بیش از ۴۸۸ میلیون تومان ارزش تخلف دارد که برای صدور رای به تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان ارسال شده است.

۷۵ مورد شکایت کتبی و تلفنی در اردستان

وی ابراز داشت: شکایت های مردمی که به صورت کتبی و تلفنی در سه ماهه گذشته به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان واصل شده بیش از ۷۵ مورد بوده است.

باقری بیان داشت: تعزیرات حکومتی ۳۵ مورد بازرسی های مشترک با دستگاه‌های دیگر در شهرستان اردستان انجام داده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان تصریح کرد: برای بازگشایی مدارس دو طرح نظارتی در سطح شهرستان اردستان اجرا شده که بر این اساس تعداد سه هزار جلد دفترچه از طریق آموزش و پرورش اردستان بین دانش آموزان توزیع شده است.

توزیع ۵۰ تن گوشت منجمد  در اردستان

وی تاکید کرد: برای ماه‌های محرم و صفر بیش از ۱۲۰ تن برنج خارجی، ۱۱ تن شکر، ۵۰ تن گوشت منجمد و بیش از دو هزار کیلو مرغ منجمد توزیع شده است.

باقری گفت: با کار کارشناسی شده شاهد افزایش نرخ ۱۵ تا ۴۰ درصدی نان در اردستان بوده ایم به نوعی که در دو مورد گشت بازرسی در دو روز گذشته هشت پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام / کد خبر32325

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار