جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان از روز قدس بالاتر است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان از روز قدس بالاتر است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری پیش از ظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان در فرمانداری اردستان اظهار داشت: ۱۳ آبان روز استکبار و تقابل با جبهه کفر است؛ امروز اگر آموزه هایی بر علیه استکبار برجسته می شود تبلور آن در همین روز شکل گرفته است.

وی افزود: شکست های متعدد دشمن توسط مقاومت، آنها را عصبانی کرده و دشمن با برنامه های پیچیده درصدد است تا روحیه مقاومت را در بشکند و بر این اساس موضوع سازش با دشمن که توسط افرادی دنبال می شود باید ناکام بماند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان باید پرشور تر از هر سال انجام شود و انزجار خود را از دشمن پلید اعلام کنیم تا موضوع عدم سازش با دشمن که توسط حضرت امام خمینی(ره) ترسیم شده ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان از روز قدس بالاتر است، گفت: دشمنان با تهدیدات خود می خواهند شکست های خود در منطقه را جبران کنند که با افتخار می گوییم ملت ایران در برابر زورگویی آمریکا و اربابانشان ایستاده و تن به سازش نخواهد داد.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: با سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران، دشمنان دیدشان نسبت به مقاومت عوض شده و بعضا در مواضع خود تجدید نظر می کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان با اشاره به سخنان افرادی در خصوص برگزاری رفراندوم برای انقلاب اسلامی افزود: بهترین رفراندوم ۱۳ آبان است تا دانش آموزان در کنار مردم تمرین رفراندوم را رقم بزنند.

وی تاکید داشت: ما چهل سال شعار استکبار ستیزی را فریاد می زنیم  که در واقع ۱۳ آبان نماد این روز است و با سخنرانی ها و جلساتی که برگزار می شود  باید دستاوردهای انقلاب برای جوانان گفته شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵ نقطه شهرستان اردستان برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان در ادامه جلسه اظهار داشت: بزرگداشت ایام ملی ما  همچون ۱۳ آبان باعث روشنگری در جامعه و بخصوص قشری  می شود که در قبل از انقلاب نبوده اند و آن را درک نکرده اند.

علیرضا فرحبخش افزود: با گرامیداشت این ایام چهره پلید استکبار برای جهانیان بیشتر نمایان می شود که در مقاطع مختلف همچون جنگ تحمیلی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند و در زمان حال هم با تحریم های اقتصادی و فشار بر ملت ایران در حال ترمیم شکست های خودشان هستند.

وی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان اردستان در سه بخش و پنج نقطه برنامه ریزی شده که با حضور اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی برگزار می شود.

انتهای پیام / کد خبر32349

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار