صبح اردستان

اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تنهاترین راه نجات کشور است

کدخبر: 32364
آبان ۷, ۱۳۹۸ در ساعت ۱۱:۰۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم شهادت امام رضا(ع) در محل بسیج امام علی(ع) اردستان اظهار داشت:  در بین اهل بیت حضرت امام رضا(ع) صریح ترین پیامها را داشته و به امام روشنگری معروف است.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام بیشترین نگرانیش برای بعد از وفات، حفظ اسلام بود و به فرمان الهی تصمیم گرفت برای خود جانشین انتخاب کند.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: تعصبات زمان جاهلیت بین مسلمانان در زمان وفات حضرت رسول(ص) هنوز هم وجود داشت و با بها ندادن به جوانان با آن اهداف کور کورانه خود حضرت علی(ع) را جانشین مناسبی برای پیامبر اسلام نمی دانستند.

افرادی با شعار دوقطبی موجب ضربه زدن به انقلاب می شوند

وی ابراز داشت: موضوعی که از ابتدا تا به امروز به اسلام ضربه زده است وجود افراد خاص بی بصیرت در همه دورانها بوده است؛ نفاقی که در زمان پیامبر(ص) بود، هم اکنون نیز هم وجود دارد به نوعی که برخی باشعارهای دوقطبی دادن موجب ضربه زدن به اسلام و انقلاب می شوند.

حجت الاسلام صابری تصریح کرد: کسانی که ولایت ولی فقیه را نمی پذیرند دارای جهل هستند بر این اساس حاضر به پذیرش ولایت فقیه نمی شوند؛ این افراد در واقع منافق هستند و شعار دینداری می دهند اما عکس دستورات اسلام و دین خدا عمل کرده و مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می کنند.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان افزود: ملت ایران دوست ندارد که جنگی برایش اتفاق بیافتد، اما راضی نمی شود برای برداشتن تحریم ها زیر بار ذلت برود و تنها راه نجات کشور را در اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب اسلامی می داند.