پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اردستان:

یادواره ۱۱۰ شهید دانش آموز و فرهنگی در اردستان برگزار می‌شود

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اردستان گفت: یادواره ۱۱۰ شهید دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان اردستان برگزار می شود.

به گزارش صبح اردستان، سرگرد پاسدار محسن قمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: هشتم آبان ماه یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاورمردانی است که در عین صغر سن و سال افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

وی افزود: بسیج دانش آموزی پس از جنگ نیز به عنوان میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه دانش آموزان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه بسیج دانش آموزی فعالیت های مناسب و متنوع خود در عرصه های دیگر را به نمایش گذاشت.

فرمانده بسیج حوزه دانش آموزی شهید فهمیده اردستان گفت: دانش آموزان بسیجی در قالب یک تشکل الهی با حضور فعال در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سازندگی کشور این نقش برجسته خود را به بهترین نحو تداوم بخشیده‌اند.

وی ابراز داشت: حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده اردستان در حال حاضر بیش از سه هزار بسیجی فعال و عادی را سازماندهی کرده است که در مراسم های مختلف به شکل منسجم از آنها استفاده می کند.

برنامه های هفته بسیج دانش آموزی حول محور استکبارستیزی برگزار می شود

سرگرد قمی بیان داشت: اکثر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی حول محور موضوعاتی همچون استکبارستیزی و افول آمریکا، تبیین نظریه مقاومت فعال و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر توصیه های امام خامنه ای در جهت تحقق تمدن اسلامی در محورهای هفتگانه تبیین شده است.

فرمانده بسیج شهید فهمیده اردستان تصریح کرد: با توجه به چهلمین سال تشکیل نهاد مقدس بسیج مستضعفین با هماهنگی و همکاری و مشارکت آموزش و پرورش در بازه زمانی هفته بسیج دانش آموزی هشتم آبان تا هفته بسیج پنجم آذر در ۴۰ هزار مدرسه در سراسر کشور ۴۰ هزار یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی اجرا می شود که در اردستان هم یادواره ۱۱۰ شهید دانش آموز و فرهنگی برگزار می شود.

بسیجیان نخبه دانش آموزی تجلیل می شوند

وی افزود: در هفته بسیج دانش آموزی برنامه های همچون تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، برگزاری صبحگاه سراسری در واحدهای مقاومت، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای دفاع مقدس، برگزاری نشست های معرفتی و بصیرتی حلقه های صالحین و اجرای حلقه‌های تربیتی در سطح پایگاه‌های دانش آموزی از مهمترین برنامه های این هفته است.

سرگرد قمی گفت: آیین نواختن زنگ ایثار و شهادت، قرائت بیانیه، مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی و همچنین برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه دانش آموزان پوینده و پیشگام از برنامه‌های دیگر این هفته بسیج دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان اردستان است.

انتهای پیام / کد خبر32370

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار