صبح اردستان

بهترین شعار در ۱۳ آبان «مرگ بر آمریکا» است

کدخبر: 32377
آبان ۱۴, ۱۳۹۸ در ساعت ۱۱:۱۷ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشری ظهر دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ ابان در گفت و گویی ضمن اشاره به وصیت نامه حضرت علی(ع) اظهار داشت: ستم‌ستیزی و ظالم‌ستیزی باید در وجود ما باشد و مردم ما این موضوع را در ۱۳ ابان عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: ملت ما خشمشان را نسبت به استکبار جهانی یعنی آمریکا نشان می‌دهند و ما ستمکار و جسورتر از رئیس جمهور آمریکا جایی سراغ نداریم و این خصلت فرعونی را داشته که بر این اساس مذاکره با آمریکا جایز نیست.

امام جمعه اردستان گفت:در سطح کشور همه برای راهپیمایی ۱۳ آبان آمده اند تا نشان دهند همچنان بر پیمانشان ایستاده‌اند و ظلم‌ستیزی را از یاد نمی‌برند در حالی که امروز سه مناسبت مهم را که داریم هر سه سر منشا آن آمریکا است و بر این اساس بهترین شعار که امروز تجلی پیدا می‌کند شعار مرگ بر آمریکا است.

وی ابراز داشت: سه واقعه‌ای که در پیش داریم یکی روز دانش‌آموز است که به دستور آمریکا تعدادی از آن‌ها کشته شدند و تبعید حضرت امام(ره) که در خصوص کاپیتولاسون صحبت کردند و به سفارش آمریکا تبعید شدند و دیگری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که از آن روز دشمنی شان با ملت ایران تشدید شده است.

دهشیری با بیان این اینکه دشمنی ما با آمریکا همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: دشمنی آمریکا از زمان مصدق و در سال ۱۳۳۲ شروع شده و تا امروز ادامه داشته و تا به زیر کشیدن این طاغوت بزرگ این فریاد مرگ بر آمریکا ادامه خواهد داشت.