جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

دشمنان درصدد ایجاد اختلاف و نفاق در میان مسلمانان جهان هستند

امام جمعه اردستان گفت: دشمنان هفته وحدت را برای خودشان به هر شکلی که بخواهند تحلیل می کنند تا باعث اختلاف و نفاق در بین مسلمانان و جامعه اسلامی شوند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) اظهار داشت: هفته وحدت از جایگاه خاصی در بین مردم کشورمان برخوردار است که باید با برگزاری جشنهایی آن را گرامی بداریم.

وی افزود: بزرگترین وجه مشترک شیعه و سنی وجود حضرت محمد(ص) و دیگر مشترکات میان این دو مذهب است که می تواند از تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان جلوگیری کند.

امام جمعه اردستان گفت: بعضی از دشمنان ریشه دار در انگلستان و کشورهای بیگانه هفته وحدت را برای خودشان به هر شکلی که بخواهند تحلیل می کنند تا باعث اختلاف و نفاق در بین مسلمانان و جامعه اسلامی شوند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز داشت: ایشان چهره کریه و زشت آمریکا را برای همگان رسوا کردند تا پاسخی باشد برای کسانی که سعی در تطهیر چهره آمریکا دارند.

ممانعت از مذاکره با آمریکا افتخار نظام و کشور است

حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: افتخار نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران است که مسئولان ما از مذاکره با آمریکایی ها ممانعت می کنند، بر این اساس باید مواظبت کرد تا فریب دشمنان را در این ارتباط نخوریم.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: هر چند مردم از مسئولان بی مهری دیده اند اما شاهد بودیم که ملت ایران با شعارهای کوبنده در مراسم ۱۳ آبان پاسخ یاوه گویی های دشمن را دادند.

وی  در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان از مردم این شهرستان خواست در همه امور مطالبه گر باشند و نسبت به خواسته های خود از تریبون نماز جمعه که متعلق به مردم است استفاده کنند تا مسئولان هم به مطالبات آنها توجه کنند.

حضور مسئولان در نماز جمعه باعث کاسته شدن عظمت آنها نخواهد شد

حجت الاسلام دهشیری با انتقاد از مسئولان شهرستان اردستان که در نماز جمعه حضور پیدا نمی کنند، گفت: مسئولان اگر روزهای جمعه در بین مردم حضور داشته باشند از عظمت آنها کاسته نخواهد شد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه اخیرا قیمت نان در اردستان افزایش داشته خطاب به نانوایان گفت: نسبت به پخت نان با کیفیت و رعایت مسائل بهداشتی و برخورد صحیح با مردم که همگی از مطالبات مردمی است اقدام کنید و از تضییع نعمت خداوند جلوگیری کنید؛ مسئولان نیز باید نظارتهای نامحسوس و سرزده خود را از اصناف بیشتر کنند.

وی با اشاره به از بین بردن سرمایه بیت المال در ساخت و ساز اماکن توسط عده ای افراد بی مسئولیت تاکید داشت: لازم است با محکم سازی زیرساختها از نابودی سرمایه‌های ملی کشورمان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام / کد خبر32417

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار