صبح اردستان

حلقومی که از آن ندای مذاکره با آمریکا بیرون می‌آید شیطانی است

کدخبر: 32499
دی ۱۸, ۱۳۹۸ در ساعت ۲:۰۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، در حاشیه قافله عزاداری شهید سلیمانی در اردستان اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی از مصادیق بارز «و منهم من ینتظر» است که خداوند در قرآن به آن اشاره دارد.

وی افزود: شهید سلیمانی منتظر شهادت بود و نزدیک به نیم قرن این مجاهد فی سبیل الله در آرزوی شهادت می سوخت تا آخر که به آرزویش که همانا شهادت بود رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: همانطور که در زیارت امام حسین (ع) می خوانیم خون شهید بیدارگر و روشنگر است که امروز نمونه بارز آن را در کل کشور و منطقه مشاهده می کنیم.

وی ابراز داشت: امروز در عصری که شبهات و فتنه ها توسط دشمنان اسلام، عوامل نفوذی و آنهایی که چهره آمریکا را بزک می کردند و می خواستند به یک نحوی بحث مذاکره و تعامل و ارتباط با آمریکا را مطرح کنند مطرح شده بود، خون شهید آمد، روشنگری کرد و پرده ها را کنار زد و چهره کریه آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ را به همه نشان داد.

حجت الاسلام مسعودیان بیان داشت: بار دیگر ثابت شد که بوسه زدن بر پنجه گرگ اشتباهی بزرگ و حماقتی فراموش ناشدنی است و امروز این خون شهیدان بزرگوار ما می جوشد تا زمانی که ریشه آمریکا از منطقه جدا شود.

هرگونه مذاکره با شیطان بزرگ خطای استراتژیک است

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان تصریح کرد: به لطف خدا و خون شهیدان، آمریکا از منطقه اخراج خواهد شد و این خون شهید است که به ما پیام می دهد هر گونه مذاکره با شیطان بی فایده، اشتباه و بزرگترین خطای استراتژیک است و باید هر حلقومی که از آن ندای مذاکره با آمریکا می آید را حلقوم شیطانی دانست.

وی افزود: دشمنان اسلام و قرآن بدانند انتقام خون شهید سلیمانی و یارانش توسط تمامی علاقه مندان به جبهه مقاومت در سرتاسر نقاط عالم گرفته خواهد شد.