صبح اردستان

زمین چمن ورزشی اردستان تا مهرماه سال آینده به بهره برداری می رسد

کدخبر: 32504
دی ۲۵, ۱۳۹۸ در ساعت ۲:۵۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، عباس روحانی در گفت و گو یی اظهار داشت: در شهرستان اردستان در حال حاضر یک پروژه ورزشی در روستای نیسیان با نام سالن چند منظوره وجود دارد که با اعتبارات اندکی در حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان آغاز شده و سرعت پروژه با توجه به تخصیص آن بسیار کند است.

وی افزود: با وجود اینکه سالن چند منظوره روستای نیسیان به شکل یک سالن نیمه کاره خریداری شده تا کنون بیش از ۱۳۰ میلیون تومان هزینه شده و ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تکمیل استخر شنای اردستان نیازمند ۶ میلیارد تومان بودجه است

رئیس ورزش و جوانان اردستان گفت: پروژه تعمیراتی استخر شنای آبشار اردستان تا کنون شش میلیارد ریال هزینه داشته و با توجه به اینکه قرار است در بخش اداری آن در طبقه دوم تغییراتی انجام شود و تاسیسات هم تعمیراتی در آن انجام خواهد شد اعتباری حدود شش میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

وی ابراز داشت: پروژه زمین چمن شهر اردستان در مهرماه ۹۸ زیر کشت رفته و در حال حاضر منتظر هستیم تا زدن چین اول چمن به اتمام برسد و چین دوم آغاز و زمین تحویل ورزش و جوانان شهرستان شود.

پروژه زمین چمن شهر اردستان هشت میلیارد ریال هزینه داشته است

روحانی تصریح کرد: این امر تا کنون هشت میلیارد ریال هزینه داشته است و تا زمان عملیاتی شدن زمین چمن نیازمند اعتبارات دیگری خواهد بود که برج نوری آن هم بیش از شش میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی تاکید کرد: زمین چمن شهر اردستان در حال حاضر در بهترین وضعیت قرار دارد و سیستم های آبیاری خوبی برای آن پیش بینی شده اما اگر بخواهیم زمین را زود عملیاتی کنیم به گرمای تابستان می خورد.

رئیس ورزش و جوانان اردستان ابراز داشت: برای اینکه در بهترین وضعیت آماده شود حداقل باید یکسال از زمان کاشت آن بگذرد که با توجه به زمان کاشت باید تا مهر سال آینده منتظر بهره برداری آن باشیم.

تغییر نقشه پروژه زورخانه الغدیر اردستان

وی گفت: پروژه زورخانه الغدیر اردستان یکی از پروژه های قدیمی است با ۸۰۰ متر مربع که بیش از ۱۰ سال از کلنگ زنی آن گذشته است که به شکل مجدد با تغییر نقشه آن از سال ۹۷ تا کنون پیشرفت فیزیکی خوبی را داشته است.

روحانی بیان داشت: برای این پروژه بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده که برای تکمیل آن نیازمند یک میلیارد تومان دیگر هستیم.