جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

ملت ایران جانفشانی نیروهای مسلح خود را فراموش نمی‌کند

امام جمعه اردستان گفت: دشمنان داخلی و خارجی که راه به جایی نبرده اند بدانند ملت ایران جانفشانی نیروهای ارزشی و مسلح خود به ویژه سپاه پاسداران را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) اظهار داشت: آمریکا در ۱۳ دی ماه ۹۸ توسط جنایتکاری بنام ترامپ سردار سلیمانی را به شهادت رساند و بار دیگر جنایتی را به جنایت های خو د اضافه کرد.

وی افزود: مردم میهین اسلامی در شهادت سردار سلیمانی با بدرقه چند میلیونی بزرگترین بدرقه تاریخی را در تاریخ ثبت کردند و فریاد انتقام سر دادند و خداوند هم وعده داده تا از مستکبرین انتقام خواهد گرفت.

امام جمعه اردستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست با موشک باران دقیق، عمیق و کاربردی به مواضع آمریکا در بغداد درس بزرگی را به آنها بدهد.

زوایای پنهان سقوط هواپیمای اوکراینی در آینده مشخص می شود

وی ابراز داشت: موضوع سقوط هواپیما به عنوان یک خطای انسانی مطرح شد و فرمانده هوا فضای سپاه با روحیه بلند این مسئولیت را پذیرفت؛ هر کس که این حادثه را شنید ناراحت شد اما مواردی نگفته وجود دارد و زوایای پنهان این حادثه بعداً مشخص خواهد شد.

حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: بعد از جریان سقوط هواپیما عده ای با موج سواری و با حمایت خارج نشینان خیزشی که در کل جهان بعد از شهادت شهید سلیمانی به وحود آمده را برنتابیدند و به خیابانها آمده و سپاه را هدف شعارهای خود قرار دادند که دستگیری سفیر انگلیس در بین آشوبگران نشانه دشمنی این کشور با ایران را بیش از پیش مشخص کرد.

مردم ایران جانفشانی نیروهای مسلح خود را فراموش نکرده است

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی که راه به جایی نبرده اند بدانند مردم ایران جانفشانی نیروهای ارزشی و مسلح خود به ویژه سپاه پاسداران را فراموش نکرده اند چراکه فقط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از ۴۱ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی تاکید کرد: سپاه با تشکیل سپاه قدس در بیرون از مرزها با دشمنان این نظام در جنگ است و وظیفه ما دفاع از این ارزشها است و اگر نبود فعالیتها و جانفشانی شهید سلیمانی ها الان باید در کشور با داعشی ها می جنگیدیم که به همین منظور بعد از نماز جمعه و در حمایت از این ارزشها در سراسر کشور راهپیمایی انجام می شود.

تنور انتخابات در حال داغ شدن است

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه تنور انتخابات در حال داغ شدن است، افزود: افرادی که باید بمانند تاییدیه به آنها ابلاغ شده است؛ باید قانونی تصویب شود که از ابتدا به برخی افرادی اجازه ثبت نام داده نشود بلکه افرادی که دارای سلامت نفس اداری و سیاسی هستند اقدام به ثبت نام کنند.

مجلس شورای اسلامی جایگاهی برای قانون گذاری پاک است

امام جمعه اردستان تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی جایگاهی برای قانون گذاری پاک است و بر این اساس نباید افرادی وارد آن بشوند که بخواهند قوانینی را وضع کنند که هیچ سودی برای کشور ندارد.

انتهای پیام / کد خبر32516

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار