صبح اردستان

نگاه ویژه به برنامه های فرهنگی دهه فجر در شهرستان اردستان

کدخبر: 32525
بهمن ۲, ۱۳۹۸ در ساعت ۱۰:۵۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، فضل الله بصیرت پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیته فرهنگی هنری، رسانه و فضای مجازی ویژه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر امسال با برنامه‌های خوبی پیش بینی شده که فضای مجازی که بخش خبر و اطلاع رسانی را به عهده دارد آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی افزود: موضوع فرهنگی دهه فجر مربوط به فیلم، عکس، سینما، شعر و کتاب فعالیت خواهد داشت که به صورت فردی و گروهی برنامه‌ها را اجرا خواهد کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: برنامه‌های قرآنی و گسترش مبانی آن از ۱۹ تا ۲۲ بهمن در شهرستان اردستان با دو برنامه شاخص انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه کمیته‌های اجرایی دهه فجر در قالب ۱۷ کمیته فعالیت خواهد داشت افزود: کمیته‌های فرهنگی هنری و فضای مجازی آن بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

بصیرت بیان داشت: با هماهنگی خوبی که بین دستگاه‌های اجرایی انجام شده و برنامه ریزی هایی که شکل گرفته شاهد برنامه‌های خوب و اثر گذارخواهیم بود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان تصریح کرد: نقد انیمیشن‌های غربی هم توسط یکی از کارگردان‌های با تجربه تئاتر در دستور کار است که در مدارس و برای خانواده دانش آموزان اردستانی انجام خواهد شد.

اجرای نمایش‌های خیابانی برای دانش آموزان برگزار می‌شود

وی تاکید داشت: برنامه‌هایی همچون اجرای نمایش خیابانی در مدارس، ایجاد نمایشگاه کتاب و برگزاری هفته قرآن و عترت استان بصورت متمرکز و نشست کتابخوان با عنوان انقلاب و شهید سلیمانی و عضویت رایگان کتابخانه ها از برنامه‌های شاخص کمیته فرهنگی هنری شهرستان اردستان است.

برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار انقلاب اسلامی، زنده و پویا گرامی داشته می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان در ادامه جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه در طلیعه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم امسال با شعار انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های ستاد دهه فجر با برگزاری کمیته‌هایی در حال شکل گیری است که جلسه اصلی به زودی انجام می‌شود تا برنامه‌ها جمع بندی شده و برنامه‌های خوبی را برای اجرا اعلام کنیم.

محمد جواد شفیعی گفت: با توجه به حوادث اخیر کشور و تقارن آن با دهه فجر و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های خوبی در بعد فضاسازی شهری و فرهنگی با اجرای برنامه‌هایی پیش بینی شده که در برنامه‌ها اعلام می‌شود.

وی ابراز داشت: سعی شده تا برنامه‌های امسال دهه فجر با نصب تمثال شهدا رنگ و بوی معنوی خاصی را داشته باشد تا با برگزاری مسابقاتی هم برای جوانان و همچنین المان سازی های مختلف نمود خود را در ۲۲ بهمن داشته باشد.