جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان:

تلفات ۱۳ نفر در جاده های اردستان/وجود دو نقطه حادثه خیز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: در سال جاری تعداد ۱۳ نفر تلفات جاده‌ای در شهرستان اردستان وجود داشته است.

به گزارش صبح اردستان، مرتضی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان اردستان درحال حاضر دارای سه راهدارخانه در شهر اردستان، روستای بغم و ظفرقند است.

وی افزود: راهدارخانه روستای فران که سال گذشته فعال بوده با توجه به مشکلات اعتباری امسال تعطیل است و راهدارخانه روستای بغم در جاده اصفهان را با کمک فرمانداری در یک ساختمان مدرسه تجهیز و فعال نگه داشته ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: دستگاه ها و تجهیزاتی که به شکل فعال در بخش برفی روبی شهرستان اردستان وجود دارد ۱۵ دستگاه است که به صورت شبانه روزی در زمان بارندگی و بارش فعالیت دارند که در بارش های برف اخیر ۶۰ ساعت فعالیت داشته‌اند.

بالغ بر ۱۷۰۰ تن شن و نمک در برف روبی های اردستان استفاده شد

وی ابراز داشت: به منظور بارش های برف امسال پیش بینی های مورد نظر انجام شده بود که در بارش برف اخیر بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ تن شن و نمک در محورهای شهرستان اردستان استفاده شده است.

صادقی بیان داشت: محورهای اصلی شهرستان اردستان اولویت اول راهداری در زمان بارش ها است که ۳۵ کیلومتر آن به سمت کاشان و ۶۵ کیلومتر دیگر به سمت نایین وجود دارد و محور اصفهان هم که جزء محورهای فرعی است باید در اولویت باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان تصریح کرد: مشکلاتی که الان در حوزه راه روستایی شهرستان اردستان وجود دارد راه های فرعی و روستایی زیاد است که دستگاههای برف روب و افراد کمک رسان در زمان بارش ها به اندازه کافی وجود ندارد و تا زمانی که محورهای اصلی باز نشود نمی‌توانیم محورهای فرعی را باز کنیم.

۱۵ هزار متر راه های اصلی در بارش برف اخیر اردستان باز شد

وی تاکید کرد: در بارش های برف اخیر شهرستان اردستان ۱۵ هزار متر راه اصلی باز شد که ۲۳ نفر پرسنل راهداری در این رابطه فعالیت داشتند.

صادقی با بیان اینکه سه نقطه پر حادثه خیز در شهرستان اردستان وجود داشته است، افزود: یکی از آنها برطرف شده و دو مورد دیگر هم که موضوع آسفالت آن مانده و یکی هم به زودی تعویض پل انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان افزود: در سال جاری تعداد ۱۳ نفر تلفات جاده‌ای وجود داشته است که اکثراً به جهت افزایش سرعت بوده است.

انتهای پیام / کد خبر32533

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار