صبح اردستان

مکتب شهیدان باید برای دانش آموزان تبیین شود

کدخبر: 32556
بهمن ۱۴, ۱۳۹۸ در ساعت ۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام محسن مظاهری ظهر دوشنبه در یادواره ۹ شهید فرهنگی و دانش آموز روستای نیسیان اظهار داشت: دشمنان اسلام با تمام توان و با تجهیز کامل «صدام حسین» را برای حمله به کشور ایران در سال ۵۹ آماده کردند.

وی افزود: فرزندان دلیر کشور اسلامی همچون دانش آموزانی که امروز برایشان یادواره گرفته ایم رو در روی دشمن ایستادند و از خاک و ناموس کشورمان دفاع کردند.

مدیر تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: یکی از توطئه‌های دشمن بعد از جنگ تجهیز داعش بود که شهید سلیمانی در عمق خاک دشمن آنها را زمین گیر کرد و در زمانی که به فرمانده سپاه قدس انتخاب شد دشمنان به وحشت افتاده بودند.

جبهه مقاومت به همت شهید سلیمانی تشکیل شد

وی ابراز داشت: شهید سلیمانی با حضور در کشورهای منطقه که مورد ظلم داعش قرار گرفته بودند توانست با برگزاری جلسات این کشورها را روبروی دشمن به اتحاد برساند و به این شکل جبهه مقاومت در منطقه تشکیل شد.

حجت الاسلام مظاهری بیان داشت: با توجه به خلوصی که شهید سلیمانی داشت خداوند به او عزت داد و فردی بود که در اوج جنگ نماز اول وقت و نماز شبش ترک نمی‌شد.

مدیر تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: شهید سلیمانی عزیز شد چرا که به پدر و مادر خود نیکی فراوان می‌کرد و از آنها می‌خواست تا برایش دعا کنند به شهادت برسد.

شهید سلیمانی به حقیقت ایمان رسیده بود

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی فردی بود که به حقیقت ایمان رسیده بود و دستورات اسلام را به درستی انجام می‌داد و بر این اساس خداوند بالاترین درجه مؤمنان که شهادت است را نصیبش کرد.

حجت الاسلام مظاهری افزود: به اقرار خود داعشی ها که در منطقه دستگیر شده بودند فقط در منطقه از شهید سلیمانی می‌ترسیدند و جرأت مقابله رودررو را با او نداشتند بر این اساس او را از راه دیگری به شهادت رساندند.

مدیر تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: عزت کشور ایران به شهادت شهیدانی همچون کاظمی‌ها، حججی ها و سلیمانی هاست و باید مکتب این شهیدان برای دانش آموزان تبیین شود.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم افراد مؤمن انقلابی برای آینده کشور تربیت کنیم باید شهدا را برای نسل‌های فعلی الگو قرار دهیم.