جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس منابع طبیعی اردستان:

کشف ۷۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در اردستان

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان گفت: بیش از ۷۰۰ کیلو چوب تاغ در اردستان کشف و پرونده آن تحویل مقامهای قضایی شهرستان اردستان شده است.

به گزارش صبح اردستان، مجید خداپرستان در گفتگو یی اظهار داشت: شش پروژه با کمک صندوق توسعه ملی در شهرستان اردستان اجرا شده است.

وی افزود: طرح های اجرا شده از اعتبارات کمک صندوق توسعه ملی با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان بیان داشت: پروژه هایی شامل بخش سیلاب روستای موغار با اعتبار یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، اجرای سیستم بیولوژیک گیاه دارویی آنغوزه در روستاهای همبرات با اعتبار ۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ابراز داشت: اجرای طرح کاداستر در حوزه‌های روستاهای بغم و موغاراردستان با اعتبار ۳۷ میلیون تومان انجام و مدیریت روان آبها در سطح ۱۰۰ هکتار با اعتبار ۵۰ میلیون تومانی اجرا شده است.

خداپرستان بیان داشت: بذر کاری بادام کوهی در روستای پنارت اردستان با اعتبار ۱۵ میلیون تومان انجام شده و همچنین تقویت یگان حفاظت با اعتبار ۴۱ میلیون تومان به پایان رسیده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان در ادامه با اشاره به پرونده قاچاق چوب تاکید کرد: بیش از ۷۰۰ کیلو چوب تاغ کشف و پرونده آن تحویل مقامهای قضایی شهرستان اردستان شده است.

پروانه ۹۰ هزار هکتار از مراتع اردستان به منظور چرای دام صادر شد

وی در خصوص تعیین پروانه مراتع جهت چرای دام تصریح کرد: برای ۹۰ هزار هکتاراز مراتع و ۴۰۰ نفر شتر مجوز و پروانه آن صادر شده است.

خداپرستان افزود: به منظور تسهیل امور کشاورزان برای بهره برداری سه منطقه برداشت ماسه و شن در روستاهای نصرت آباد، گلزار محمد و اطراف شهر زواره تعیین شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان همچنین اعلام کرد: تلاش برای سند دار شدن زمین های دشت انقلاب زواره (چاه خاتم) انجام شده و با برگزاری جلساتی با مسئولان استان موضوع در حال مرتفع شدن است.

انتهای پیام / کد خبر32561

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار