جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شهردار اردستان:

فاز اول باغ پردیسان اردستان به زودی افتتاح می شود

شهردار اردستان گفت: فاز اول باغ پردیسان ویژه بانوان اردستان به زودی افتتاح می شود.

به گزارش صبح اردستان، نادر یزدانبخش عصر یکشنبه در نشست خبری در شهرداری اردستان اظهار داشت: فاز اول باغ پردیسان ویژه بانوان اردستان شامل قسمتهای دوچرخه سواری و آمفی تئاتر رو باز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه پارک سوار اردستان با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان شروع شده و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار اردستان گفت: طرحی را با مشاورینی برای میدان ورودی شمال شهر اردستان در میان گذاشته ایم که با تسطیح و گلگاری مناسب با هزینه ۱۲ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

میدان مسکن مهر اردستان به زودی آسفالت خواهد شد

وی ابراز داشت: پروژه میدان اصلی مسکن مهر شهر اردستان در حال اجرا است که تا کنون ۲۰۰ میلیون تومان هزینه داشته و با مبلغ ۵۰ میلیون تومان دیگر تا پایان سال آسفالت خواهد شد.

یزدانبخش بیان داشت: بهسازی مسیرهای آبهای سطحی برنامه ریزی شد و دفع آبهای سطحی میدان محمدیه، بیمارستان اردستان و مسیر منتهی به میدان امام حسن(ع) انجام شد.

شهردار اردستان تاکید کرد: به منظور بهبود روش های اداری شهرداری با مشاورینی مشورت شد و در خصوص قراردادها وصدور پروانه ها تصمیماتی گرفته شد که نظر شخصی در آنها اعمال نشود و با ایجاد نرم افزار و آموزش پرسنل مقدمات این کار فراهم شده است.

ایستگاه معاینه چشمی گاز خودرو در اردستان ایجاد خواهد شد

 وی با بیان اینکه ایستگاه معاینه چشمی گاز خودرو به زودی انجام خواهد شد تصریح کرد: گلخانه ای صنعتی با۳۰۰ متر مربع به زودی احداث خواهد شد.

یزدانبخش با بیان اینکه برای تهیه طرح تفصیلی شهرستان نقشه های پایه لازم است که در این خصوص عکسبرداری هوایی انجام شده است گفت: پارک مسافر در شمال ورودی شهر اردستان در حال طرح ‌ریزی است که به زودی عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

ایجاد کارخانه پسماند در اردستان صرفه اقتصادی نداشت

شهردار اردستان همچنین در خصوص تاسیس کارخانه  پسماند افزود: با توجه به نداشتن صرفه اقتصادی این کار نتیجه نداشته که این طرح به شکل مشترک بین شهرهای اردستان و نظنز اجرا خواهد شد که در حال دریافت مصوبات آن هستیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۱۲ تن زباله در شهرستان اردستان تولید می شود که برای ایجاد کارخانه پسماند بیش از ۲۵ تن زباله نیاز است.

یزدانبخش همچنین افزود: توافقنامه ای با دادگستری و اداره اوقاف شهرستان اردستان انجام شد تا مقدار پنج هزار متر زمین در کنار دادگستری اردستان به منظورایجاد بازداشتگاه در نظر گرفته شود.

۹۵ درصد بودجه سال۹۸ شهرداری اردستان محقق شده است

شهردار اردستان همچنین تصریح کرد: بودجه سال ۹۸ شهرداری اردستان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۹۵ درصد آن محقق شده و برای سال ۹۹ هم پیشنهاد ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بودجه داده شده است

انتهای پیام / کد خبر32569

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار