جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل:

دشمن در صدد ترویج نا امیدی در کشور است

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: دشمن در صدد است تا نا امیدی را درکشور ترویج و مردم را از انقلاب و رهبرشان دلسرد کند.

به گزارش صبح اردستان، سردار غلامعلی حیدری شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت جشن انقلاب و چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی در حسینیه سیدالشهداء راهمیان اردستان اظهار داشت: دشمن با تمرکز بر روی نظام جمهوری اسلامی در صدد است تا در فضای مجازی بین مسلمانان شکاف ایجاد کند و با جنگ نرم اهداف خود را دنبال کند.

وی افزود: دشمن با رسانه پایه و جنگ سایبری که دنبال می کند یک عملیات روانی را دنبال می کند تا بتواند به اهدافش نزدیک شود.

آتش تهیه امروز دشمن فضای مجازی است

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: دشمن در جنگ با آتش تهیه به اهداف خود می رسید، اما آتش تهیه امروز دشمن فضای مجازی و شبکه های فارسی زبان است که هر روز برعلیه جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در نبرد رو به رو با ایران توان دفاع ندارد، ابراز داشت: دشمن با حربه های مختلف جنگ نرم را در دستور کار قرار داده است.

سردار حیدری بیان داشت: دانشمندان بسیجی ایران اسلامی به مرحله ای از تکنولوژی رسیده اند که قادر خواهند بود دشمن را در هر نقطه ای زمین گیر کنند.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در موضوع هدف قرار گرفتن پهپادشان توسط جمهوری اسلامی در خلیج فارس قدرت نظامی ایران را باور پیدا کردند.

وی تاکید کرد: ملت غیور ایران بار دیگربا شرکت در تشییع شهید سلیمانی سیلی محکمی را بر صورت دشمن کوبیدند و خون شهید سلیمانی بار دیگر درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و این یکی از تربیت های انقلاب اسلامی است.

شهید سلیمانی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سردار حیدری با بیان اینکه آمریکا در موضوع شهادت شهید سلیمانی اشتباه کرد، افزود: شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت بین کشورهای منطقه شد که این موضوع هم یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل اخلاص، نوع دوستی و عشق خدمت به مردم را از خصوصیات شهید سلیمانی برشمرد و افزود: شهید سلیمانی کسی بود که به عنوان فرمانده راهبردی خود مستقیم در خط اول نبرد حضور پیدا می کرد.

وی بیان کرد: نترسیدن و شجاعت دو خصلتی بود که از سردار شهید سلیمانی انسانی ساخته بود که دشمن از او هراس داشت.

سردار حیدری همچنین تاکید کرد: ما می توانیم موشک با برد دوهزار کیلومتری تولید کنیم همان گونه که در موضوع نانو و پیوستن به باشگاه هسته ای جهان پیشرفتهایی داشته ایم، بر این اساس ما می توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم منتها باید افراد در مسئولیتشان همچون شهید سلیمانی عمل کنند.

تفکر مسئولان باید جهادی و بسیجی باشد

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به این موضوع که کشور ما این توانمندی را دارد که در همه امور پیشرفت کند، افزود: باید منش و رفتار مسئولان تفکر جهادی و بسیجی باشد.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد است تا نا امیدی را درکشور ترویج دهد و مردم را از انقلاب و رهبرشان دلسرد کند، افزود: ملت ایران امسال ۲۲ بهمن را که با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی تقارن پیدا کرده با عظمت تر برگزار می کنند.

انتهای پیام / کد خبر32571

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار