پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

رفع مشکلات جوانان باید در اولویت کار مجلس قرار بگیرد

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات جوانان باید اولویت کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب حضرت مهدی (عج) است و باید برای تحقق آن تلاش مضاعفی انجام شود.

وی افزود: رفتار ما باید تمرین ولایت مداری برای دولت مهدوی و رفتار ما باید متناسب با عطوفت و مهربانی ولی عصر و انتخابات ما باید متناسب با حکومت امام زمان (عج) باشد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاباتی که در جمهوری اسلامی برگزار می شود باید متناسب با حکومت امام زمان (عج) و اخلاق مدارانه عملکرد و برنامه ها به مردم ارائه و توان مندی های خود را عرضه کنیم تا مردم انتخاب کنند.

نمایندگان منتخب آنچه در توان دارند برای اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار خواهند گرفت

وی ابراز داشت: نتیجه انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی تمام سعی و تلاشش بر این خواهد بود که کلام رهبری بر زمین نماند و نمایندگان منتخب آنچه در توان دارند برای اهداف رهبری به کار خواهند گرفت.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد بیان داشت: امیداوارم در مجلس شورای اسلامی با توجه به اقتصاد مقاومتی، رونق تولید را در شهرستان اردستان پیگیری کنم و در خصوص سیاست مقاومتی قطعاً دوری از سازش را ئنبال می کنم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف از این انتخابات هیچ موردی غیر از اهداف بلند حضرت امام خمینی (ره) نبوده و نیست و دلیلی ندارد بدنبال قدرتی بگردیم که زوال پذیر و از بین رفتنی است.

وی با بیان اینکه ما باید تمام تلاش خود را بکنیم که اهداف امام و رهبری عزیز پیش برود و در منطقه خودمان باعث رشد و بالندگی بیشتر شویم، افزود: در دوره ای که گذشت تجربیاتی در خصوص اشتغال در منطقه اردستان کسب کردیم که این اهداف به شکل بزرگتر دنبال خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تاکید کرد: شهرستان اردستان دارای جوانانی با نشاط، باهوش، پرشور و با احساس، متدین، قانع و متواضع هستند و خواهران محترمه برای تعالی زندگی و رشد و پیشرفت تلاش می کنند که باید آنها را قدر بدانیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دوره از مجلس شورای اسلامی همچون دوره گذشته رفع مشکلات جوانان اولویت کارما خواهد بود، افزود: برای ایجاداشتغال جوانان، و تسهیل در ازدواج آنان تلاش خواهد شد.

کمبود جمعیت یکی از محرومیت های مهم شهرستان اردستان است

وی گفت: شهرستان اردستان در خود محرومیت هایی را دارد که قبلاً به آنها اشاره شده که یکی از آنها کمبود جمعیت در شهرستان پهناوراردستان است که هزینه ها بالا و بودجه ها کم است که باید با سرمایه گذاری های جدید آن را جبران کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: آنچه که نیاز امروز ماست نگاه انقلابی، نگاه مقاومتی و دوری از حواشی سیاسی و دوری از حرفهای سیاسی است که ما را معطل کرده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل سیاسی حاکم بر شهرستان اردستان افزود: نگاه سیاسی چپ و راست را باید کنار بگذاریم و نباید دیگر به دنبال این نگاههای فسیل شده برویم، هر چند نگاههایی که هر کدام مزایا و معایبی دارد و آنچه که امروز شعار ماست مقاومت در مقابل سازش و مقاومت که همراه با استقامت و پیگیری اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر32595

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار