پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان:

تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در اردستان به ۹ نفر افزایش یافت

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: جمع افراد مبتلا به بیماری کرونا در اردستان تا کنون به ۹ نفر افزایش یافته است.

به گزارش صبح اردستان، حسن ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طبق آمار جدید آزمایش ابتلا له بیماری کرونای یک خانم ۷۵ ساله و یک آقای ۴۵ ساله هر دو از شهر زواره مثبت بود و جمعاً آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان اردستان به ۹ نفر افزایش یافت.

وی افزود: تیمهای پزشکی شبکه بهداشت و درمان با حضور در منازل افراد با آموزشهای لازم به اعضای خانواده از شیوع این بیماری به افراد دیگر خانواده جلوگیری کرده و هفته ای دو یا سه بار موضوع را پیگیری می کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: با توجه به تمام هشدارهایی که روزانه به مردم داده می شود اما شاهد هستیم که خیابانهای شهر اردستان همچنان شلوغ بوده و مردم هشدارها را جدی نگرفته اند که این خود جای تعجب دارد.

وی ابراز داشت: پیامهایی که را در سطح شهر پخش کرده ایم عده ای همچون کسبه و اصناف آن را جدی گرفته و با کارهای ابداعی که مورد تایید بهداشت هم است از شیوع این بیماری در جامعه جلوگیری می کنند که جای تقدیر دارد.

ذبیحی بیان کرد: همچنان هشدار می دهیم تا پمب بنزین ها و جایگاه های سی ان جی موضوع بهداشت محیط را جدی بگیرند و توصیه های بهداشتی در این مکانها انجام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان تصریح کرد: ویروس کرونا برای اینکه ما را شکست دهد به جمع ما نیاز دارد اما اگر تک تک باشیم و قرنطینه را خوب انجام دهیم چرخه انتقال این بیماری قطع می شود.

طبق آمارموثق یک نفر به جمع فوت شدگان کرونا اضافه شد اما شبکه بهداشت به دلائل امنیتی آن را اعلام نخواهد کرد.

انتهای پیام / کد خبر32619

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار