پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان:

آزمایش ابتلا به کرونای ۱۲ نفر در اردستان مثبت اعلام شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: از ۲۵ نفر افراد مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی اردستان تا کنون آزمایش ۱۲ نفر مثبت اعلام شده است.

به گزارش صبح اردستان، حسن ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: افراد مراجعه کننده به بیمارستان شهید بهشتی اردستان که مشکوک به کرونا بوده اند ۲۵ مورد بوده که آزمایش ۱۲ نفر آنان مثبت اعلام شده است.

وی افزود: از افراد مراجعه کننده ۱۱ نفر بیماری مزمن داشته اند و ۱۴ نفر هم سابقه بیماری نداشته واز این تعداد ۱۳ مورد زنان و ۱۲ مورد مردان هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: افراد مراجعه کننده هفت مورد از شهر زواره، ۱۰ نفر از اردستان، یک نفر روستای کهنگ، یک نفر بخش برزاوند، دونفر روستای کچورستاق، یک نفر روستای امیران، یک نفر ریگستان و دو نفر از شهر مهاباد بوده است.

وی ابراز داشت: آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان اردستان نسبت به روز گذشته سه مورد افزایش یافته و فوتی هم نداشته ایم.

۲ نفربیمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در اردستان بهبود پیدا کردند

ذبیحی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر بهبود پیدا کرده اند بیان کرد: تفاهنامه ای بین سپا و شبکه بهداشت انجام شد تا در موضوع سم پاشی و اعزام نیروهایی که تخصص دارند در پایش ها و نظارتها شبکه بهداشت و درمان را کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: همچنان کمبود ماسک و دستکش در شهرستان اردستان نیاز است و مجدد توصیه می کنیم افراد سالم احتیاج به ماسک ندارد، بر این اساس مردم موضوع را جدی بگیرند اما نترسند.

وی تاکید کرد: سه نفر افرادی که جدیداً تست آزمایش آنان مثبت شده یک مرد ۵۸ ساله، یک زن ۸۵ ساله و یک زن ۷۶ ساله که هر سه نفر از شهر اردستان هستند.

انتهای پیام / کد خبر32621

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار