صبح اردستان

آزمایش ابتلا به کرونای ۱۴ نفر در اردستان مثبت اعلام شد

کدخبر: 32625
اسفند ۱۹, ۱۳۹۸ در ساعت ۱۱:۳۲ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، حسن ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با مثبت اعلام شدن آزمایش دو نفر دیگر به کرونا در اردستان آمار این شهرستان به ۱۴ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: افرادی که جدیداً آزمایش آنها مثبت اعلام شده یک خانم از شهر اردستان و یک مرد از بخش روستایی برزاوند بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: برای قرنطینه شهرستان برنامه ای در دستور کار نداشته ایم اما در کار گروه پیشگیری از کرونا مطرح شده است که با توجه به صحبتهای وزیر بهداشت فقط مبادی شهر کنترل می شود و به هوشمندی مردم بیشتر تکیه می کنیم.

وی ابراز کرد: تاکید ما همچنان بر ماندن مردم در خانه هاست و همچنین با رعایت مسائل بهداشتی از شیوع آن در جامعه جلوگیری کنیم.

ذبیحی بیان کرد: با توجه به درخواست شهروندان اردستانی مبنی بر کنترل ورودی و خروجی های شهرستان مبنی بر ورود مسافران و افراد غریبه باید اعلام کنیم اجرای این کار مستلزم دستور از استان اصفهان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان بیان کرد: غربالگری برای تمامی مردم شهرستان انجام خواهد شد و افرادی که مشکوک به کرونا باشند بعد از رفع بیماری در منزل قرنطینه خواهند شد.

وی تاکید کرد: مردم بدانند که مسئولان شهرستان اردستان در کنارشان خواهند بود و تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با مشارکت مردم این مرحله را با کمترین خسارت پشت سر بگذاریم.