جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان:

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اردستان به ۲۰ نفر رسید

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان ضمن اشاره به افتتاح ۸ ایستگاه پایش سلامت و آموزش در این شهرستان گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اردستان به ۲۰ نفر رسید.

به گزارش صبح اردستان، حسن ذبیحی در گفت‌وگو با صبح اردستان،  ضمن اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در اردستان اظهار داشت: تا کنون ۴۲ نفر در شهرستان اردستان به کرونا ویروس مشکوک هستند که ۱۶ نفر آنان خانم و ۲۶ نفر اقایان هستند و اقدامات درمانی بر روی آنان صورت پذیرفته است.

وی ضمن اشاره به آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان اردستان افزود: از افراد شناسایی شده تاکنون ۲۰ نفر ابتلای آنان به ویروس کرونا مثبت بوده و ۱۱ نفر نیز آزمایش تست آن‌ها منفی بوده و ۱۱ نفر نیز هنوز جواب تست آزمایش آنان نیامده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان ضمن اشاره به رعایت نکات بهداشت فردی توسط شهروندان اردستانی گفت: در این ایام تاکید می‌شود مردم توصیه غذایی را رعایت کرده و اصل تنوع و تعادل رعایت شود و مصرف انواع غذایی که در شش گروه تعریف شده مورد استفاده قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار برنامه غذایی در تقویت سیستم ایمنی بدن ابراز داشت: نقش ویتامین‌ها برای سیستم ایمنی بدن خیلی مهم است که باید از غذاهای ویتامین دار بیشتر استفاده کنند و همچنان از تنقلات و غذای شور و چرب و انواع کنسروها خودداری شود.

ذبیحی ضمن اشاره به اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا در اردستان بیان کرد: از روز شنبه افتتاح ایستگاه پایش سلامت و آموزش در هشت نقطه شهرستان اردستان راه‌اندازی می‌شود که در دو نقطه شهر اردستان، دو نقطه شهرزواره، مهاباد، موغار، باقرآباد و بخش برزاوند اجرا می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر32648

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار